💬
Logga in
Fuska.se

Spelhörnan Uppdaterad

15 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Då har spelhörnan blivit uppdaterad med nya kategorier. Alla spel som innan låg under respektive bokstav har nu hamnat under kategorin Alla. Jag har även lagt till valet, "Ändra på spelet" nu vid varje spel i listan. Där kan man ändra så spelet hamnar i rätt kategori samt även översätta eller fylla i beskrivning, vad spelet går ut på samt vilka kontroller man använder.

Översätter man eller lägger till de 3 texterna på svenska samt väljer en lämplig kategori så erhåller man 1 timmas FuskaVIP under förrutsättning att man var först med att översätta. Men självklart så går det även bra att enbart välja en kategori och låta texten stå kvar på engelska fast då ges inget. Detta med FuskaVIP gäller tillsvidare men kommer troligtvis tas bort längre fram.

Tack på förhand till alla som hjälper till och göra Fuska.se ännu bättre genom att hjälpa till i spelhörnan.

Förresten hittar ni spel som inte fungerar eller som kan upplevas som stötande eller liknande så kontakta oss så vi kan rensa bort dessa. Ni kan kontakta oss på http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Det var skönt med den här uppdateringen, jag ska helt klart hjälpa till och få ordning på det hela.

Nivå 4 · Lärling

jag också :)

Sånt här har man väntat på. Tack för VIP förresten B)

22 Dec 2006

skönt, var rätt jobbigt att leta spel förut. :)

23 Dec 2006

Ska också hjälpa till!

Nivå 5 · Fuskare

Det funkar inte för mig, när jag trycker på den knappen händer ingenting! :(

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #8

Testa och uppdatera webbläsare, du bör ha Internet Explorer 6.0+ eller Firefox 1.0+.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Testa och uppdatera webbläsare, du bör ha Internet Explorer 6.0+ eller Firefox 1.0+.

har firefox 2.0.0.1

25 Dec 2006
↗ till inlägget

Det funkar eftersom att admin sa 1.0+

27 Dec 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Bra med kategorier :)

Nivå 5 · Fuskare

Och med en massa snuskiga spel mammakosena hittade...

Mycket bra att man kan hjälpa till att ändra för att det ska bli rätt och att det ska bli ordning, dock har jag sett vissa som har ändrat till tex. detta: Spelet går ut på:asdj Spelkontroller: adad det är mycket konstigt att dessa ändringar bli godkända.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mycket bra att man kan hjälpa till att ändra för att det ska bli rätt och att det ska bli ordning, dock har jag sett vissa som har ändrat till tex. detta: Spelet går ut på:asdj Spelkontroller: adad det är mycket konstigt att dessa ändringar bli godkända.

Dessa beskrivningar stod antagligen där när spelen blev tillagda. Tror inte sådana beskrivningar blir godkänna, och speciellt inte med belöning.
28 Dec 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Varför kan man inte söka på spel? ;(

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det var skönt med den här uppdateringen, jag ska helt klart hjälpa till och få ordning på det hela.

klart du ska -.-'

bra uppdatering förresten ^^,

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in