Hoppa till innehåll

Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?


GoldenFlygon
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst GaaraOfDesert

Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början.

 

Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?!

 

Jag peka fingret åt dom :angry: Så dom stack. Sedan kom dom tillbaka igen så jag drog ner rullgardinen.

Redigerat av SaraGBG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 204
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början.

 

Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?!

 

Det var bra gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där har ni rätt inte ska man behöva bli mobbad för att man gillar ett par figurer själv hoppas jag att jag inte slutar med pkmn men det fins ju vissa som försöker mobba en för att man gillar sånt men det är bara att skita i dom och fortsätta jag fattar inte varför alla har börjat retas bara för ett par figurer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Om man tycker det är töntigt att spela pokemon har man antagligen aldrig spelat det, dessutom, då kan man ju tycka WoW är töntigt också, eftersom det i stort sett går ut på likadana saker...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag diggar pokémon ganska mycket. Kanske inte serien så mycket då eller serien vara bara bra den försa säsongen sen blev det så jobbigt att se på den. Och pokémon betyder ganska mycket för mej var i den såkallade rätta åldern när pokémon kom och tog världen med storm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...