Hoppa till innehåll

Konstiga Saker Ni Gjort På Ny År


NossLoad
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När vi skulle smälla ett sånt därt litet paket som det fanns 20 små raketer i, tippade det omkull och sköt raketer överallt, en träffade precis bredvid min fot, en träffade huset och några träffade träd som vi har i trädgården.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tände på en bamseraket som fastnade i telefonlinjen. Hela området exploderade ^^

 

Gick inte telefonlinjen sönder? :P

 

Själv gjorde jag inget speciellt. Måste nog säga att jag inte tycker det är speciellt roligt med nyårsafton. Det är en dag lik dem alla adnra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Jag var lite *host* busig *host* igår (Inga dumma kommentarer ^^)

 

● Jag skvätte upp lite is genom att placera sånahär små bomber under isen

● Jag terroriserade en surkärring genom att skjuta miniraketer mot hennes hus

● Smällde alla möjliga smällare i en tom ciderburk

● Skjöt upp en liten legogubbe på rymdfärd. Hon hade sprängts i tusen bitar vid landningen. (R.I.P Kristina Fågelsvans 1999-2007)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

Jag är hemskt omogen på nyårsafton, jag vet inte varför.

  • 1. Jag kastade ut vatten ifrån en balkong så det splashade ut emot andra balkonger.

 

2. Jag drack en blandning som bestod av följande:

* Julmust

* Zingo

* Skagenröra

* Dill

* Citron

* Russin

* Mandel

* Papper

* Vatten

 

3. Jag lekte gymnastikuppvisning genom att hoppa upp på soptunnor, ner igen, upp ner osv.

Om ni undrar varför det blev som det blev.. så spetsade jag min frukost. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det fanns ingen snö och sätta en sån dära lång kanon som skjuter ett hårt skott. Så då satte jag den på en kundvagn. Men den välte så den träffade nästan några andra. Jag la också en tårta under en bänk. Jag är för omogen varje nyår =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GJORT EN NY GREJ I ÅR!!!

 

Vid tolv slaget så gick jag ut på så kallade "Grusplan" där jag bor. Jag tog ju självklart med mig en av pappas riktiga pro raketer som de använder i stockholm på stora stora stora fester. Jag montera fast den på en kruka mitt på grusplan. Sen ställde jag en glas flaska och tände på stubin och sprang som bara f*n!!!

 

När den small så hörde man det överallt där jag bor. Jag fick ont i öron. Hur de gick med krukan och flaskan vill jag nästan inte berätta lil..

 

Krukan sprängdes typ 5 meter upp i luften och glas flaskan den splittrades över hela planen och allt splitter lyste när raketen av fyrades. Det var fanimig något jag ska testa igen!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...