💬
Logga in
Fuska.se

Konstiga Saker Ni Gjort På Ny År

33 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag var uppe till klockan halv fem helt själv, och spelade Animal Crossing. ;P

Nivå 3 · Lärling

När vi skulle smälla ett sånt därt litet paket som det fanns 20 små raketer i, tippade det omkull och sköt raketer överallt, en träffade precis bredvid min fot, en träffade huset och några träffade träd som vi har i trädgården. Haha samma hände mig..

Nivå 2 · Novis

vi höll i raketerna tills de nästan smällde sen slängde vi i väg dem :) :student:

3 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24

GJORT EN NY GREJ I ÅR!!!

Vid tolv slaget så gick jag ut på så kallade "Grusplan" där jag bor. Jag tog ju självklart med mig en av pappas riktiga pro raketer som de använder i stockholm på stora stora stora fester. Jag montera fast den på en kruka mitt på grusplan. Sen ställde jag en glas flaska och tände på stubin och sprang som bara f*n!!!

När den small så hörde man det överallt där jag bor. Jag fick ont i öron. Hur de gick med krukan och flaskan vill jag nästan inte berätta lil..

Krukan sprängdes typ 5 meter upp i luften och glas flaskan den splittrades över hela planen och allt splitter lyste när raketen av fyrades. Det var fanimig något jag ska testa igen!!

4 Jan 2007
Nivå 7 · Fuskare

sköt upp en ganska stor raket med en batman fasttejpad på in i en balkong..lol balkongen var vit och blev helt svart på ena sidan..;P

5 Jan 2007

Jag och en kompis satte en raket i hans pepparkakshus :)

drack för mycket öl och rom...

6 Jan 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

drack för mycket öl och rom...

Nåt sånt för mej med bara att jag var tvungen att gå hem efter festen..

Ouch.. x(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag fick nästan vårt gräs att brinna p.g.a en smällare xD

7 Jan 2007
Nivå 7 · Fuskare

Vet en kul grej man kan göra: sätt fyr på en mini raket och kasta ner den i vattnet bara. Stubinen kommer INTE att slockna och raketen vrålar fram en bit under ytan och smäller så att vatten flyger åt alla håll. :D

Min kompis och jag skulle avfyra en airbomb men den välte och raketen ´for iväg åt mitt och kompisens håll så den small ca 5 m ifrån oss :o

Nivå 3 · Lärling

Hände inget speciellt i år vilket var lite trist. Något tjuvlarm gick igång p.g.a raket in i bil, dock inte min. Blir bara förbannad på alla dessa jäkla småungar som springer omkring. Man tittar åt ett hål, tänder på "kulan" och kastar iväg den. Plötsligt står det en liten unge där, och så får man fetaste utskällningen av föräldrarna.

Koppla ungarna i koppel!

Nivå 8 · Veteranfuskare

När vi kastade smällare så kom det två personer och en hund förbi, en av dom sa: "En smällare till och jag släpper hunden!" Jag hatar sådana personer... >:(

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Hållde en assa liten raket i handen och tände på den men när snöret hadde brunnit up till raketen hände inget ...Men helt plöstligt sprängdes den i handen och Mina öron pep som in i h*lvete:P pipet gick över sen:P

Raketen va välldigt liten och va meningen att man skulle avfyra den från handen :P

8 Jan 2007
Nivå 5 · Fuskare

Tejpat fast små raketer vid leksaksbilar tänt på och kollat om dom kom nånvart. Det gjorde dom inte. Fast bilen sprängdes ^^

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in