💬
Logga in
Fuska.se

Bokad Wii

29 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Varför får vissa så tidigt??? Jag bokade 8 December och ska få om 3 dagar...

mm visst "kanske" idag lol! du kommer fi i mars som alla andra, ni som säger att ni bokade typ 20 december och får imorron. ni skryter nog bara. för det är omöjligt. det är slut på wii i hela sverige. i frankrike finns det dock massor fick jag höra av min dock inte spel tokiga vän så han köpte inte en

bokade mitt på ebgames i karlstad bergvik den 8dec fick det den 22dec :) :D

Nivå 1 · Novis

Bokade på Ebgames i September och fick den på releasen :P

De fick in 14 och över 60 pers hade bokat så jag hade tur ^^

16 Feb 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Fick bokning av en Wii på julafton, då hade mina föräldrar bokat en på EB games, och dom bokade den ungefär, den 20:onde December.

Och jag kommer att få den om några dagar bara. :)

jag boka 28e och han på game sa att jag får den i februari nu, får hoppas på det ffs!!!!!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Varför får vissa så tidigt??? Jag bokade 8 December och ska få om 3 dagar...

Lawl, det var jättelängesen jag fick zelda nu... det var i januari, har bara inte kollat forumet.

Och varför skulle vi skryta? Vad vinner vi på det? Det är ju bara du som inte pallar att du får din så sent.

Senast ändrad:

17 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

jag bokade mitt wii den 8/12, fick mitt den 24/12, så direkt på morgonen sprang jag ner och hämta ut det :visslar:

18 Feb 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

jag bokade mitt wii den 8/12, fick mitt den 24/12, så direkt på morgonen sprang jag ner och hämta ut det  :visslar:

Det är lycka att få sitt bokade Wii på julafton :)
Nivå 2 · Novis

Eller bara lite kärlek från posten?

Nivå 0 · Nykomling

får min denna månad enligt game boka 28e

20 Feb 2007
Nivå 2 · Novis

28/12? Stackars dej..

En i min klass bokade i november, han har inte fått den än, först sa han att han skulle få den efter jullovet sen skulle han få den ibörjan av februari och nu ska han typ få den i mars.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in