💬
Logga in
Fuska.se

Guide Till Art Money

85 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Yoadee's guide till hur du använder Artmoney

1.Starta ditt spel jag gör detta i RuneScape. OBS Eftersom RuneScape är ett onlinespel kommer dessa saker återställas till det riktiga värdet. Men på tex heroes och liknande spel återstår sakerna.

2.Logga in på gubben,starta Artmoney,hitta ditt spel i denna rutan

3.Välj nu vad du vill öka,jag väljer att öka mitt coal då gör man såhär

tryck på search knappen ha samma inställningar som jag förutom i value där ska du ha det du har och vill ändra

4.Nu har du fått upp en massa värden alla är inte riktiga, Så slösa tex ett mynt om det är det du vill ändra sen tar du filter med samma inställningar som på search men i value ska du skriva in så många mynt du har nu, gör om denna process med filter tills du har ungefär 3 värden kvar jag har 1 det är olika men runt 3 värden ska det vara

5.Nu ska det se ut såhärändra value till så mycket pengar du vill ha nu ska du ha rätt mycket pengar

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Artmoney är ett väldigt lätt program att förstå, tycker ej att det ska behövas en guide till det! :)

Nivå 6 · Fuskare

Bra Guide. Jag förstod nästan ingenting :meddum:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Artmoney är ett väldigt lätt program att förstå, tycker ej att det ska behövas en guide till det!  :)

ja det är väldigt lätt när man vet hur det fungerar men många frågar ju om detta hela tiden och då bestämde jag mig för att göra en detaljerad guide om det
2 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare

Bra guide nu fattar jag hur man gör på runescape men synd att sakerna inte är kvar :(

3 Jan 2007
Nivå 0 · Nykomling

Hur får man Art.Money :/

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur får man Art.Money :/

man lddr ner den här:

http://www.artmoney.ru/

Nivå 2 · Novis

Varför kan man inte ha kvar sakerna? Skulle vara skitball annars! :( Finns det något sätt att behålla dom?

Nivå 3 · Lärling

Visst kan du behålla adresserna. Klicka Spara i menyn någonstans. Förstår bara inte vad det skulle vara bra för, spelet byter ju ändå adresser.

Nivå 0 · Nykomling

HelluuH Kan Någon Skicka En Bra Förklaring Om Hur Man Använder Artmoney ?

De Skulle Vara väldigt :cool: Fattar Inte Just Nt :meddum:

4 Jan 2007
Nivå 2 · Novis

Jag menar pengarna!!!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #12

du kan ju inte behålla sakerna på onlinespel efetrsom adresserna byts hela tiden där men på andra spel som ej är online funkar det på vissa iaf tex heroes

5 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

ok och vart trycker man för å ladda ner på artmoney sidan?

Nivå 5 · Fuskare
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

du kan ju inte behålla sakerna på onlinespel efetrsom adresserna byts hela tiden där men på andra spel som ej är online funkar det på vissa iaf tex heroes

Aha... Så om jag spelar Heroes och gör samma sak, så stannar pengarna? Coolt.
Nivå 1 · Novis

ehh, fattar ingeting, som den här på den sista bilden:

"ändra detta til så mycket pengar du vill ha på alla värden du"

konstig mening? Ja fattar någonting av gudien? Till steg 3...

6 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

ehh, fattar ingeting, som den här på den sista bilden:

"ändra detta til så mycket pengar du vill ha på alla värden du"

konstig mening? Ja fattar någonting av gudien? Till steg 3...

stav fel förlåt jag menar att du ser den rutan som e markerad med svart du skall trycka på den ja på alla värden du har där sen så ändrar du tex till 9999 då ska du ha 9999 av det du ville ändra på spelet men du måste skriva samma i alla värden

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

på mig kommer det jätte många numer fram, vad ska jag göra?

BTW: jag har jättttttttttteeeeeemånga rader som jag måste ändra value till 4, kan man inte bara ta alla och sen ändra value till det man har, jag kan visa en pic!

http://img244.imageshack.us/my.php?image=namnlssv0.jpg

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Om du vill ha pengar och saker så blir du tvungen att hacka.

7 Jan 2007
Nivå 1 · Novis

men palla med det här, du berättar inget bra och har texten före bilderna :S Kan inte någon annan skriva en bra guide??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in