💬
Logga in
Fuska.se

Guide Till Art Money

85 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Cyber-fox@ vadå SS?

Emomilol@håll dig till topic.

Unforgiven@Du ska ju typ droppa säg en coal, sen filtrerar du och skriver det nya antalet, sen gör du så tills det är ungefär 3 värden kvar. Du borde också hålla dig till topic.

SS = serverside

Nivå 4 · Lärling

hm fattar inte det dära med '' tills du har värdet 3 '' -- och att droppa vf då va i h*lv*t* FÅR MAN FÖR ATT MAN DROPPAR ><? .. måste säga verkligen dålig guide enligt mig för att jag inte förstår riktigt -.-

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #63

Cyber-Fox@Jag visar värden på hur man scriptar CS

Unforgiven@Säg att du har 100 mynt,du köper nåt för 1 mynt, då har du 99 mynt då tar du filter och skriver 99 sen search då blir det mindre värden.Sen köper du upp ett mynt till då har du 98.Sen tar du filter och gör samma sak igen, du ska göra detta tills du har ungefär 3 värden kvar som du ser på min har jag ett kvar men runt 1-4 värden ska det vara ungefär.

Nivå 4 · Lärling

ok fattar bättre nu men vad e det ja kan få då`???allså om ja gör det dära me search o filter?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #65

99999 av den saken

Nivå 4 · Lärling

vadå får jag 99999 coal eller money :o?

18 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #67

Om du gör det med money och skriver 99999 i värdet så blir det 99999 money.

Nivå 4 · Lärling

yeah men kan jag köpa med pengerna sedan eller

????????????????????????????????????????++ 9/10 i betyg :P

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #69

Klart du kan men inte om du ska scripta det på ett online spel.

Nivå 4 · Lärling

9.720 av 10 i betyg .. det e va jag fattat typ -'[oO]'-

19 Mar 2007

Men lol ArtMoney är inte bra och använda på saker man kan bli IP bannad!

Im the :evil:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #72

Man kan inte bli IP-bannad för att använda artmoney och om man nu lyckas bli det vet jag hur man ändrar sitt ip.

21 Mar 2007

Och det är endå olagligt på spel som habbo elr rs + man har endå ingen nytta av sakerna när man kan avända sig av macromining.

Im The :evil:

Are You?!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #74

Det är ej olgaligt att använda armtmoney.

23 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Och det är endå olagligt på spel som habbo elr rs + man har endå ingen nytta av sakerna när man kan avända sig av macromining.

Im The  :evil:

Are You?!

som sagt yoadee vet vad han gör och skriver så sluta spama! guiden e hur bra som helst och om det vore olaglit skulle tråden redan vara låst och ja tror nog yoadee skulle fått en varning men han har inte fått det och tråden är inte låst så tyst med dig!
24 Mar 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Im The  :evil:

Are You?!

jag vet ett bra hacker program för habbo men jag kan inte lägga ut det på sidan därför det e sharware och det e förbjudet på fuska

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #77

Jaha,men då har du väl ingen anledning att säga det heller? Det går inte att hacka habbo eftersom det är patchat alla ska jämt ljuga om att dem hackat nånting som ej går att hacka SS.

25 Mar 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jaha,men då har du väl ingen anledning att säga det heller? Det går inte att hacka habbo eftersom det är patchat alla ska jämt ljuga om att dem hackat nånting som ej går att hacka SS.

N-O-O-B NOOB DU ÄR NOOB LOL :P

habbo utesluter bara data som avviker från det vanliga så tex cyclops koden funkar inte längre men message bombing funkar

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #79

Du har ingen anledning att skriva i tråden om du ändå inte tänker dela med dig. Jag skulle inte tro att nån är intresserad av message bombing dem flesta vill ha möbler eller mynt.

Nivå 2 · Novis

meh gratis mynt/möbler e omöjligt.

men wtf här e programmet TFHA X edition tro som ni vill om det, men det funkar

till alla moderatorerna ta bort detta inlägg om ni vill

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in