NossLoad Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Men varför krångla och ta risker? Köp småbarnsspel till småbarn och cs när de är äldre. Jag fick cs för typ 7,5 år sen!! Nästa inlägg blir som jag brukar gissa, "blablablabla" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Vi snackar om att småbarn inte får spela, men spelar vi? Japp.. Får vi? Nej, vi är för små! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Men asså barn under 10 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Men asså barn under 10 :P 11+ tycker jag är ok men vi är 13 men våra förädrar bryr sig ändå inte när man lirar med nån ingen bryr sig 50% av alla ungar är under 16 som lirar cs :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag fick cs för typ 7,5 år sen!! Fick du cs när du var 5 år? Det är ju sjukt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag fick cs för typ 7,5 år sen!! Fick du cs när du var 5 år? Det är ju sjukt. <{POST_SNAPBACK}> nej, tänk efter lite... när jag var 5 år så viste man inte vad CS kunde göra förnågot på barn. FÖR DET VAR INTE ENS EN DAG GAMMALT NÄR JAG FICK DET!! + att det var 12+ i åldergräns på det spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Lol, jo säkert <_< :P Vi lämnar tråden som den är och hoppas nån klistrar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Lol, jo säkert <_< :P Vi lämnar tråden som den är och hoppas nån klistrar den. Jag kan försöka leta upp boxen sedan ta kort på den och sen ge den till över msn så ska du få känna på nåt surt!! Ligger säkert på vinden någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Cs tycker jag är från 11+ .. De e ju inte blodigt jo om man dödar ngn o står o glor då kanske men jag bruakr pepra sen springa o leta efetr ngn annan, gömma mig ta ngnting osv men om man står kvar o glor på gubben man dödar ser man ganska mkt blod. Men tjut sen höj upp musen o kolla mot tket o spring iväg om du inte gillar sånt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Cs är 12 + iallafall Source ( 1.6 är så j*vla kazz grafik så man ser ju ingenting ändå ) men att en 6 årig flickaska skjuta ihjäl folk daglien på datan är inte en bra ide.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 svara mig är du 6 år eller inte och köp sims 2 Cs inget spel för små barn^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg