Men då kan du ju berätta hur. Japp, lite klister i lådan skulle sittit bra *Spammar ner No Fear i chatten om klister*
Blod / Våld Guide
Jättebra Guide =)
↗ till inläggetJättebra Guide =)
vf inte :P :P ........SKIT BRA GUIDE....inte för jag behövde den men den e nog bra för småttingar :cool:
↗ till inläggetdet var ju skumt finns inget alteernativ som finns på svenska på steam annars kan man ju ändå änfra språket senare bara välja snabbt o enkelt så ändras dethur fixar man så det blir svenska?
hur ändrar man språket?!! vill också testa :)
Nog duger den till klister.
Klistra den här tråden moddarna för helsicke. Annars förbannar jag er :P
njaa.. klister är det inte värt
Asså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh:
Ja.
nä bara skojja ^^ jag har faktiskt ingen aning men antar det.
↗ till inläggetAsså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh:
Nej....
Starta steam >> File >> Settings >> Language >> Swedish (längst ner)
Starta nu om steam.. nu har du det på svenska :) :) :)
↗ till inläggetJa men det e fortfarande engelska röster på min xDAsså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh:
↗ till inläggetAsså hur installerar man på svenska? Måste man installera om hela steam och cs eller? :huh:
Skumt!
Om du nu måste så får du väl ominstallera Steam, det är väl något installations problem. Som mig, när jag går till settings >> theme och väljer något så måste jag ominstaller steam. Inte så kul, händer ofta sånt med steam :angry:
Btw, är inte längre så aktiv på fuska.se