Vi börjar med en gång
1. Hur känns det att svinga med själva kontrollen
2. Hur fungerar det här med internet och sånt
3. Är kvaliteten bra
4. Krångliga kontroller osv
Och hur mycket köpte du din Wii för?
Vi börjar med en gång
1. Hur känns det att svinga med själva kontrollen
2. Hur fungerar det här med internet och sånt
3. Är kvaliteten bra
4. Krångliga kontroller osv
Och hur mycket köpte du din Wii för?
1. det känns sådär i wii sports på boxning och tennis arnas bra andra spel vet jag ej men det är nog rätt bra
2. man behöver antingen: en trådlös router, trådlöst bredband, en wi-fi connecter eller en usb adepter speciel för Wii
3. Hur menar du?
4. nja beror spel från spel
Jag har visirligen inte ett wii änn men har bokat för 2800:- i en lokal butik
Okej. Låt mig definera . tack för informationen. Men jag vill hellre ha information från dom som har spelat det. Och det jag menar med kvaliteten är om det är t.ex svagt. starkt . hållbart osv.
1. Det känns skönt att svinga kontrollen, iblan, i t.ex Wii Sports Boxning funkar inte kontrollen klockrent, men den sitter bra i handen.
2. Xats skrev det. Jag har internet på mitt Wii, och tycker att det funkar bra. Har inte laddat ner några spel än, men har blandannat Forecast Channel och Internet Channel, vilka båda funkar mycket bra.
3. Kvaliteten på Wii är riktigt bra! Det håller hur länge som helst, samt bilden är inte dålig.
4. Krångliga kontroller? Nej, mina funkar väldigt bra, båda två.
Oki :P
Fast jag skulle vilja ha fler svar från några fler innan jag funderar på det.
1) det är häftigt att svinga den i tex links svärd eller i boxning :cool:
2) vet inte har inte provat
3) kvaliteten är bra
4) inte om man inte har ladat bateriet <_<
värt att köpa wii
:meddum:
det klart man ska köpa wii :lol:
det som alla andra säger stämmer rätt så bra, jag gillar internet på Wii, det går inte så långsamt fast än jag har några dörrar & ca. 8meter avstånd fån routern till Wii
Oki. Nu ändrar jag hela saken till tvärtom. Vad är negativt med Wii. Och ta med alla negativa delar. ( Obs endast dom som har provat wii får svara!
Hmm.. jag har ett wii jag med.. men så mkt negativt finns det inte, Mest positivt, dock en sak, i boxningen kan den vara lite seg
Den här tråden är skrämmande lik min egen.
Och dom flesta i den verkar svara ja, fast ps3 verkar ju faktist bättre.
Ledsen jag har inte spelat wii
ja har precis (nån vecka sen) köpt en wii och den fungerar alldeles utmärkt FÖRUTOM att kontrollen kan vara lite efter som i ex boxningen.. om du köper wii så rekomenderar ja zelda the twilight princess. ända nackdelen skulle vara att kontrollen sackar efter då och då...
Om du inte bryr dig så mkt om grafiken så är väl wii ett bra köp =) kontrollen ä bra... men det är sämre grafik än Xbox 360 o PS 3
Asså , jag testade Wii första gången i mitt liv hos en kompis idag , okej , det var underhållande , men jag trodde det sulle vara roligare..
Fattar inte varför ni väljer wii har ni inte sett någon spela Ps3? Har rörelse känslig kontroll med lite mer avancerat ändå (sorry för att jag inte spelat wii)
Ps3's kontroll matchar inte Wii's ett dugg eftersom den inte kan lutas på lika många sätt som Wii kontrollen och den har ingen pointer...
Och Ps3's spel tycks inte utnyttja den där funktionen särskillt mycket ändå så om man vill ha gyro så är det Wii man ska ha.
Sen beror det ju helt på vilka spel man vill ha!
↗ till inläggetFattar inte varför ni väljer wii har ni inte sett någon spela Ps3? Har rörelse känslig kontroll med lite mer avancerat ändå (sorry för att jag inte spelat wii)
en fråga
alla som inte spelat wii tycer ju att den verkar dålig fast dom inte prövat
desutom finns det ju bättre spel till wii som kommer att komma
↗ till inläggetFattar inte varför ni väljer wii har ni inte sett någon spela Ps3? Har rörelse känslig kontroll med lite mer avancerat ändå (sorry för att jag inte spelat wii)
Räcker ju med att man får reda på priset..
Jag sa att enbart dom som har spelat wii får svara.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in