💬
Logga in
Fuska.se

Fuskarna.nu

8 svar · startad

Trådstartare #1

Ja tycker att de va bäst på det första fuskarna.nu hette det, för då fanns de varken poäng eller nån affär och så var det absolut inte lika mycket skit inlägg och inte lika mycket spamm så ja tycker att ni borde ta bort allt som har med poäng att göra :rolleyes:

PS. och så var det bättre smiliesar också :P .PS

Men man kan ju göra massa coola grejer med sina poäng!!

Trådstartare #3

fast var du med i Fuskarna.nu??? liksom de var bättre stämmning hela tiden, och liksom alla kände varan man va liksom bara inte nån som skrev utan typ en "kompis"

jag var inte medlem på fuskarna.nu utan blev medlem på första fuska.se (aså den dära gula)

Trådstartare #5

jo, jag blev jätte glad med tanken på att dom skulle förnya forumet men de blev bara så att typ alla som ja kände inte blev medlem där (fast nåra) och då blev det inte lika kul. och sen bytte dom igen och så försvann alla

fast var du med i Fuskarna.nu??? liksom de var bättre stämmning hela tiden, och liksom alla kände varan man va liksom bara inte nån som skrev utan typ en "kompis"

Jag var inte så poppis där men ändå. Jag var Peppy. Det var lugnt inte lika mycket spamm.
Bossen Admin

jo, jag blev jätte glad med tanken på att dom skulle förnya forumet men de blev bara så att typ alla som ja kände inte blev medlem där (fast nåra) och då blev det inte lika kul. och sen bytte dom igen och så försvann alla

Nja, försvann kanske några gjorde men det är mer istället att folk har bytt namn flera gånger och då tror man dom försvann.

jag va inte medlem där men en kompis va det jag gick bara till fuskarna när det fusket jag ville ha inte fanns på reklam men det va bätre när det va fuskarna.se

Trådstartare #9
(admin @ 21/02-2004 22:30:20)

Nja, försvann kanske några gjorde men det är mer istället att folk har bytt namn flera gånger och då tror man dom försvann.

ja försökte leta upp dom flesta.. fast de gick inte så men iaf så va det ju inteheller alla som skrev. fast tycker inte su att de var bättre stämning i det forumet??

men peppy kännerja igen :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in