Arcanum Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 nån som vet när det kommer ut? jag har bara sett screenshots på den än, tänk vad kul de ska bli å komma tillbaka till Hollow Bastion, å få kämpa mot dom nya Heartless... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Kan du skriva sidan de finns info o screenshots på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 MM jag vill också se scren shots på det! jag visste inte ens att det skulle komma ut jag trode bara att det va nåt rykte nån hittat på... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 okej, kolla in http://www.allrpg.com/games/kingdomhearts2...hp3?page=images några bilder iallafall.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 WOA Coolt! Specielt den sista! Men hur vet du att dom itne är fake? jag har sett många fake bilder om sånna spel i mina dar... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 det har du kanske rätt i. :huh: men det tror jag ente, eftersom det kommer en filmsekvens i slutet av KH 1. i den visas några personer, OCH dom där nya Heartless som man ser på bilden i Hollow Bastion..! därför tror jag på det. dessutom finns det ju länkar till FinalFantasy på den sidan, jag tror ente att dom skulle va fejk... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 De var riktigt coola!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 jag vet.. :D men e det ingen som vet när det kommer? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 (redigerat) Näee? kan kolla upp det! Här!! Redigerat 23 Februari 2004 av Heartless Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 nu har jag t.o.m. sett en lång trailer från KH2! skitbra! den kommer att slå igenom. det verkar som om denna historien utspelar sig nått år efter ettan. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag tror det går ut på att man ska hitta riku och king mickey. Om du har klarat ut 1:an så efter texten så får man se ett "secret grejs" och det är att riku kommit ut ur kingdom hearts, han blev ju inlåst där, och det blev heartless oxå. Alltså på 2:an är det inte heartless man slåss emot, men dom ser ut som heartless men dom är lite större. Dom hette nåt på G har jag för mig. Spelet kommer till europa nån gång 2005 tror jag, har hört det nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag tror det går ut på att man ska hitta riku och king mickey. Om du har klarat ut 1:an så efter texten så får man se ett "secret grejs" och det är att riku kommit ut ur kingdom hearts, han blev ju inlåst där, och det blev heartless oxå. Alltså på 2:an är det inte heartless man slåss emot, men dom ser ut som heartless men dom är lite större. Dom hette nåt på G har jag för mig. Spelet kommer till europa nån gång 2005 tror jag, har hört det nånstans. Måste man vänta så länge? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg