Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts Ii

Arcanum

Rekommendera inlägg

det har du kanske rätt i. :huh:

men det tror jag ente, eftersom det kommer en filmsekvens i slutet av KH 1. i den visas några personer, OCH dom där nya Heartless som man ser på bilden i Hollow Bastion..!

därför tror jag på det.

dessutom finns det ju länkar till FinalFantasy på den sidan, jag tror ente att dom skulle va fejk... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det går ut på att man ska hitta riku och king mickey. Om du har klarat ut 1:an så efter texten så får man se ett "secret grejs" och det är att riku kommit ut ur kingdom hearts, han blev ju inlåst där, och det blev heartless oxå. Alltså på 2:an är det inte heartless man slåss emot, men dom ser ut som heartless men dom är lite större. Dom hette nåt på G har jag för mig. Spelet kommer till europa nån gång 2005 tror jag, har hört det nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det går ut på att man ska hitta riku och king mickey. Om du har klarat ut 1:an så efter texten så får man se ett "secret grejs" och det är att riku kommit ut ur kingdom hearts, han blev ju inlåst där, och det blev heartless oxå. Alltså på 2:an är det inte heartless man slåss emot, men dom ser ut som heartless men dom är lite större. Dom hette nåt på G har jag för mig. Spelet kommer till europa nån gång 2005 tror jag, har hört det nånstans.

Måste man vänta så länge? :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...