Ha jag hittade en metabit bakom kudden och den ska vara vid den röda lådan!
Kan Ni Komma Ut
jag vet bara var man får bandet men kommer inte ihåg men jag vill ha ett bateri
Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar
Men alla utom kassetbandet, vanlig nyckel, batteri, röd låda, lapp, cdfodral e använda!
åå var hittda du batteriet snälla sig så har jag varvat tror jag
Man ska använda metal stick inte kassetband till boxen !!! och det finns 2 ringar fast jag har bara en.
Jag behöver den andra ringen vart finns den????Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar
Men alla utom kassetbandet, vanlig nyckel, batteri, röd låda, lapp, cdfodral e använda!
jag behöver bara batteriet
kasset bandet tror jag ligger under kudden på sängen
Var är vanlig nyckel, och batteri?
Nej den ligger under byrån där cdspelaren står!!!!!!
I dett gula draperiet!(Rowyn @ 21/02-2004 17:48:56)Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar
Jag behöver den andra ringen vart finns den????
titta lite när den e öppnad så ska man lägga i ett kassetband å batteriet som jag inte hittarMan ska använda metal stick inte kassetband till boxen !!! och det finns 2 ringar fast jag har bara en.
Batteriet e bredvid sängen!
nä där log ju metallstickan å nogot annat
Tack....(andreas @ 21/02-2004 17:50:59)(Rowyn @ 21/02-2004 17:48:56)Ja har: röd låda, batteri, tomt cdfodral, en lapp, guldnyckel, silvernyckel, kassetband, sladdar, vanlig nyckel, 2 ringar
Jag behöver den andra ringen vart finns den????
I dett gula draperiet!
oj va de ringen ni pratade om men var log batteriet
Nä metalbiten lå bredvid kuden!nä där log ju metallstickan å nogot annat
Gå till den tomma väggen sen klickar du nere i vänstra hörnet!
Vart är batteriet??
Vad är det som ska ligga i den långa sprickan i röda lådan? Har bara stoppat ner de båda ringarna.
en metalbit
Batteriet och det ligger bredvid sängen!