Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Skulle bli glad om jag fick en hel html kod xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 1. skaffa dig en portal, allt inbyggt, administrationsmenyer etc. 2. lär dig php eller nåt sånt 3. väldigt dålig men enkel lösning i html å javascript, exempel: <html> <head><script LANGUAGE="javascript"> <!--This is one of many scripts which are available at: *--- //--http://www.JavaScript.nu/javascript *--- //--This script is FREE, but you MUST let these lines *--- //--remain if you use this script. *--- //***---Filändelsen på filen man ska komma till. Kan vara t.ex. "htm" eller "html". filandelse="htm" function password() { if ((document.pass.word.value != "") && (document.pass.namn.value != "")) { sida=document.pass.namn.value+document.pass.word.value+"."+filandelse self.location=sida.toLowerCase() document.pass.word.value=(""); } } //--> </SCRIPT> <title></title> </head> <body> <FORM METHOD="post" NAME="pass" ACTION="java script:password();"> <B>Användarnamn:</B><BR><INPUT TYPE="text" NAME="namn" size="20"><BR> <B>Lösen:</B><BR><INPUT TYPE="password" NAME="word" size="20"><BR> <INPUT TYPE="button" NAME="knapp" VALUE="Logga in" size="20" onClick="password();"> </FORM> </body> </html> gå in på chat.moonrift.se (inte www.chat.mo...) där kan du testa skriptet. det finns två inloggningar: Användarnamn: namn Lösenord: lösen och Användar: den Lösen: andra det går till så att när du trycker in namnat å koden så går sidan till filen (om det finns nån) som ligger i samma mapp t.ex namnlösen.htm. så trycker du in den andra inloggningen kommer du till nån annan fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? Redigerat 21 Januari 2007 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? 1. skrev nåt så man ser att de e ett dokument.2. t.ex fuska.ses portal: http://www.invisionboard.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? 1. Min hemsida är på en annan dator så e det namnet på den man ska skriva in. 2. oj, den va väldigt dyr O=... fast får man betalai månaden eller är det ett fast pris (jag pratar om denna standrd: http://community.ipslink.com/board/purchase.html ) Fast finns det nåt billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) i n v i s i o n f r e e . c o m Utan mellanrum... Redigerat 21 Januari 2007 av Retro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 (redigerat) EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? Är det inte "Kunde inte skriva det blev reklam.com"EDIT: Gick inte skriva länken som jag menade Redigerat 25 Januari 2007 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? Själv är jag en stolt kund av Invisionboard.com lol.. Jag är f*n galen i hemsidor xD Men men, lär dig php / asp, helst asp.. sen så är det bara att bygga på. Själv har jag dåligt med tålamod så det där med att lära sig saker är inte riktigt min grej <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? Varför ska han helst lära sig ASP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) EDIT: när jag skriver in nåt så står det blblbla ellenå och den andra så står det "den andra" EDIT2: Vart skaffar man sig en sån portal? Jag menade inte att han ska bara lära sig asp utan asp i först. Jag var lite stressad så jag skrev något jag inte skulle ha skrivit, tack för att du kommenterade :D Redigerat 28 Januari 2007 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.