Dolphin Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Sökfunktion till spelhörnan Det har säkert tagits upp innan, men måste säga det igen. Det skulle förbättra spelhörnan otroligt mycket. I fall om man är intresserade av Alien spel, kan man lätt och praktiskt söka efter "Alien". Det är lite jobbigt att bläddra i mellan kategorierna, speciellt om man inte har spelen sorterade efter bokstavsordning. Senaste mästare, länk till spelet När man ser att någon har blivit mästare på ett nytt spel, då vill jag ofta spela det och se vad det är för spel. En länk till spelet därifrån, skulle vara en praktiskt och skön funktion. Så att man slipper leta i flera minuter efter ett visst spel. Anmälningsfunktion till kommentarerna i spelhörnan Det skulle vara skönt att kunna anmäla kommentarer, för vissa floodar i sina kommentarer ibland. Detta gör så att det blir jobbigt att läsa topplistan. Vissa andra skriver personliga påhopp till varandra, när tävlingarna i de olika spelen trappas upp. Dt skulle helt enkelt snygga upp sidan lite grann. Andra hackar ju spelen lite grann och får 10000000000000000000000000 poäng, det skulle jag också vilja sätt stopp för om jag kunde. Ändra gruppikon, försvunnit? Jag hittar inte det stället i inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Personlig profil Ändra presentation Ändra profilinfo Ändra signatur Ändra avatarinställningar Ändra personligt foto Ändra gruppikon kolla jag tror jag hittade det :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Kazour: Jo den ska ju vara där, men det finns ingen länk där på min profil. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Dolphin: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=84 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Nu kom länken med igen i menyn, när jag klickade på länken. :) Men nu till själva tråden syfte, vad tycker ni om idérna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Intressanta ideer och någon/några kommer säkerligen att införas. Men troligtvis blir detta först i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jo, du har en väldigt massa bra idéer på lager :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 bra ider opas att WWW.fuska.se enrar lite det skulle va toppen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Sök funktion låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.