SURF Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Burnout Legends - Nyskick. Fodral samt manual - Köpt för 499kr på GAME | Prisidé: 250kr Splinter Cell Essentials - Nyskick. Fodral samt manual - Pressent, troligen köpt på GAME | Prisidé: 300kr OPATCHAT Grand theft auto: Liberty city stories - Nyskick. Bland de första exemplaren i Sverige. Fick köpa 1 av ett fåtal spel som GAME fått in för tidigt (förhandsbokat). FÖRSTA VERSIONEN! Opatchat! Noobz.eu har lyckats hacka fw 2.81 - 3.03 - Inom en kort framtid kommer nergraderare för dessa versioner. För att kunna använda säkerhetshålet krävs den första versionen (opatchade) av GTA: LCS. Fodral samt manual. - Köpt på GAME innan releasen för 649kr | Prisidé 500kr+ Köparen betalar frakten ALTERNATIVT att vi möts i Täby Centrum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 tar du burnout legends for 250 kr? anledningen att jag skrev "for" var for att jag e i mauritius just nu och det finns inte allt po tangentbordet. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jag säljer Burnout legends för 250kr.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 bra!! sa fort jag kommer hem fran mauritius sa kanske jag kommer och koper det!! du far salja det till nagon annan. du fattar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jadå. Roligt att du är intresserad :). Du får gärna maila mig på [email protected] när du kommer hem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag tar gta lcs opatchade om det är inte mycket repor på skivan :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Inga alls... Hur mycket bjuder du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Inga alls... Hur mycket bjuder du? ok men hitta ett opatchat för 300 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Najs! Var då? De går för jättemycket på eBay.. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Najs! Var då? De går för jättemycket på eBay.. :o hitta nåt begannat ska börja nedgradera snart!!!. :cool: :cool: :cool: Redigerat 3 Februari 2007 av Baf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Kanske kan vara intresserad av det opatchade LCS. Jag lade till din email på MSN om du använder den där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Kanske kan vara intresserad av det opatchade LCS. Jag lade till din email på MSN om du använder den där? aaaa ja säljer mitt opatchade högsta bud vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg