Någon mer än jag som spelar Travian?
Travian är ett webbläsarbaserat strategispel som går utt på att bygga upp en by och försörja den, kriga, köpslå mm. Här kan man börja spela: http://www.travian.se/
Någon mer än jag som spelar Travian?
Travian är ett webbläsarbaserat strategispel som går utt på att bygga upp en by och försörja den, kriga, köpslå mm. Här kan man börja spela: http://www.travian.se/
Nej, men kanske provar :)
Det är ett jättekul spel men det enda "dåliga" är att det tar så lång tid att få någonting gjort.. men det är också en bra sak, för då kan man inte sitta 24/7 och bli mycket bättre än alla andra.
Ja, jag spelar travian
jag spelar.jag heter xeller:)
Testat lite smått och det verkar väldigt kul.
Ett + är att man kan välja om man vill vara galler,romare eller germaner.
jag kan inte bygga samlingsplats.HUr gör man för att bygga den???tack på förhand:)
Det är den ovala "saken" brevid Main Building. Tyck på den och sedan bygg. Men du måste också ha tillräckligt med resurser.
[EDIT] Kolla på guiden på travian.se så ska dom visa vart den är.
Tack nafrali.;)
jag spelar men det går in så bra :)
Jag började för någon månad sen, går riktigt bra nu.
Inne varje dag.
Om nångon vill ha MYCKET järn så säg till.
Byter mer än gärna mot vete.
Jo, Yoan.
Vad heter du på travian?
jag har 24 invånare men man får ju skitlite resources per timme då är tribalwars.net bättre
Jag spelar ...
en fråga kan man om jag t ex. byger iron sen ångrar jag det kan jag ta bort det? alltså typ ''cansla''
Nepp de kan man inte ... <_<
dåligt
Nej bra,.,
↗ till inläggeten fråga kan man om jag t ex. byger iron sen ångrar jag det kan jag ta bort det? alltså typ ''cansla''
Ja, iallafall innan har man kunnat det. Spelar inte travian nu, men innan skulle man trycka på ett rött X till vänster där det stod hur lång tid det va kvar innan det är klart. När man avbryter det så får man tillbacks 50% av reesurserna om det inte är lvl, då får man 100% tillbacks.
jag det var tråkig
jag spelar men hur bygger man trupper och hur anfaller man andra?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in