💬
Logga in
Fuska.se

Trender

73 svar · startad

Trådstartare #1

Vad har ni för trender på eran skola?

I höstas hade alla, och jag menar verkligen alla såna här ultrafula och osköna skor som heter typ, "Crocks" Jag var den enda i klassen som inte hade såna skor :/

Mycket randigt, mycket märkeskläder. Märkeskläder är bara dåligt enligt mig, det fungerar ju som ett statusföremål d.v.s. att "dyrasy är bäst". En annan trend är ju musikkläderna, mycket tröjor med band o.s.v. vilket är trevligare.

Just nu har vi inte vidare många trender. :(

Precis innan sommarlovet hade alla långa blåa jeans och gröna mössor. Jag vet inte varför för det var ganska varmt om man ska säga så men det var väl något sjukt mode det också <_<

↗ till inlägget

Märkeskläder är bara dåligt enligt mig, det fungerar ju som ett statusföremål d.v.s. att "dyrasy är bäst".

På vår skola är det "brallorna så j*vla mycket nerdragna som möjligt är bäst". Det är irriterande.

Senast ändrad:

Randigt

Moderator

På våran skola är det mycket randigt, byxor med märket Lee, tröjor över 1000 lappen.

Mycket mode, smala byxor, mycket häng.

Skor för ca.1000kr.

Det är så mycket att det brukar bli dåliga kommenater till vissa för att dom inte bär mode kläder ;)

I Höstas hade väldigt många converse

rutig/randig cowboy-skjorta med jeans

Alla vill vara som mig

29 Jan 2007

Eftersom jag går i ena 6an på en skola med 0-6 klasser så är det inte mycket till mode men en del i andra 6an brukar ha byxorna vid knäna av någon anledning :huh:

Moderator
↗ till inlägget

Eftersom jag går i ena 6an på en skola med 0-6 klasser så är det inte mycket till mode men en del i andra 6an brukar ha byxorna vid knäna av någon anledning :huh:

Exakt, det är det som kallas häng..

Denna vecka har vist alla börjat med jackor, som det är typ som blommor å sånt skit :blink:

Jo, just det. Killarna har en trend just nu. Man ska ha byxorna så långt ner som möjligt utan att visa benen samtidigt som man ska visa så mycket som möjligt av kalingarna. :;

Även kallat häng.

Jo, just det. Killarna har en trend just nu. Man ska ha byxorna så långt ner som möjligt utan att visa benen samtidigt som man ska visa så mycket som möjligt av kalingarna. :;

punk/rock. hatt och sönder slinta brallor

Tydligen är de Skejt-kläder nu, man ska även gå runt med en bräda med fyra hjul, en s.k Skateboard[skäjtbård], även om man inte kan åka..

De e bara å skartta å ha kul me stackarna (:

jag följer inte mode trenderna på skolan det suger

Randigt ftw <3. dessutom känns de som snobbstilen är inne, man ska ha fina kläder xD

30 Jan 2007

Överklass va..

Randiga halsdukar också...

↗ till inlägget

Randigt ftw <3.

w0rd

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in