💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Länder?

34 svar · startad

Portugal,Italien,Danmark,Finland,Andorra,Spanien,Österrike,Schweiz,Tyskalnd,Ne-derländerna.Tror det var alla!

Men herregud, stackars mig som bara varit i sverige nästan...

27 Feb 2005

Jag har varit i Grekland, Turkiet, Bulgarien, Polen, Danmark 2ggr och Spanien 2ggr ska dit i sommar igen! I Love Español :gitarr:

Sverige danmark finland turkiet spanien(2) grekland jag var i turkiet sist.

jag har varit i Sverige , Turkiet och mellan landat i Österrike

28 Feb 2005

I Sverige, Norge (3ggr) finland (massor av gånger)

sverige,danmark,usa,thailand,grekland,dubai och spanien

jag har varit i Turkiet Finland och Danmark jag har varit där så många gånger så jag inte kommer ihåg hur måga gånger jag har varit där. jag ska kanske åka till österike i sommar

Senast ändrad:

Sverige, Danmark och ska kanske åka till Tyskland... =)

sverige, danmark, norge, nya zeeland, bulgarien, turkiet, kanarieöarna, spanien, ungern, thailand, det va alla jag kommer på . jag har varit i många fler men med mamma när jag var liten.hehe :D :D .

sverige, danmark, norge, nya zeeland, bulgarien, turkiet, kanarieöarna, spanien, ungern, thailand, grekland, polen, holland (nederländerna), det va alla jag kommer på . jag har varit i många fler men med mamma när jag var liten.hehe :D :D .

Sverige,Estland (två ggr) Schwiez och Egypten

Jag var i Zimbabwe när jag var 2-3 år, som tur är minns jag inte spindlarna. Jag har också varit i Danmark, England och Portugal.

få se nu.....sverige.....danmark....sen ska ja åka till italien i sommar med mitt handbolls lag :D

1 Mar 2005

Japan, Korea, Kina, Thailand, Kanada.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in