Portugal,Italien,Danmark,Finland,Andorra,Spanien,Österrike,Schweiz,Tyskalnd,Ne-derländerna.Tror det var alla!
Vilka Länder?
Men herregud, stackars mig som bara varit i sverige nästan...
Jag har varit i Grekland, Turkiet, Bulgarien, Polen, Danmark 2ggr och Spanien 2ggr ska dit i sommar igen! I Love Español :gitarr:
Sverige danmark finland turkiet spanien(2) grekland jag var i turkiet sist.
jag har varit i Sverige , Turkiet och mellan landat i Österrike
I Sverige, Norge (3ggr) finland (massor av gånger)
sverige,danmark,usa,thailand,grekland,dubai och spanien
jag har varit i Turkiet Finland och Danmark jag har varit där så många gånger så jag inte kommer ihåg hur måga gånger jag har varit där. jag ska kanske åka till österike i sommar
Sverige, Danmark och ska kanske åka till Tyskland... =)
sverige, danmark, norge, nya zeeland, bulgarien, turkiet, kanarieöarna, spanien, ungern, thailand, det va alla jag kommer på . jag har varit i många fler men med mamma när jag var liten.hehe :D :D .
sverige, danmark, norge, nya zeeland, bulgarien, turkiet, kanarieöarna, spanien, ungern, thailand, grekland, polen, holland (nederländerna), det va alla jag kommer på . jag har varit i många fler men med mamma när jag var liten.hehe :D :D .
Sverige,Estland (två ggr) Schwiez och Egypten
Jag var i Zimbabwe när jag var 2-3 år, som tur är minns jag inte spindlarna. Jag har också varit i Danmark, England och Portugal.
få se nu.....sverige.....danmark....sen ska ja åka till italien i sommar med mitt handbolls lag :D
Japan, Korea, Kina, Thailand, Kanada.