Hoppa till innehåll

Besviken På?


Rekommendera inlägg

Jag e väldigt besviken på min kompis....

hon hade varit "sjuk" ganska länge och när hon kom tillbaka till skolan så SKRÖT hon om att honhade tagit bussen till sin kompis inne i sta'n och en massa och nästa dag är hon "sjuk" igen och var det i ett par dagar och sen skröt hon om det igen!

Och hon hade sagt att hon skulle börja bli bättre på att plugga och hålla reda på skolan

(om ni fattar vad jag menar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag e väldigt besviken på min kompis....

hon hade varit "sjuk" ganska länge och när hon kom tillbaka till skolan så SKRÖT hon om att honhade tagit bussen till sin kompis inne i sta'n och en massa och nästa dag är hon "sjuk" igen och var det i ett par dagar och sen skröt hon om det igen!

Och hon hade sagt att hon skulle börja bli bättre på att plugga och hålla reda på skolan

(om ni fattar vad jag menar)

 

Påverkar det din relation till din kompis? Det är din kompis som bestämmer över sitt liv, du kan bara påpeka att hon borde börja sköta sig. Om hon inte gör det, så bry dig inte om det. Vissa ungdomar är hopplösa, när det gäller skola. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag e väldigt besviken på min kompis....

hon hade varit "sjuk" ganska länge och när hon kom tillbaka till skolan så SKRÖT hon om att honhade tagit bussen till sin kompis inne i sta'n och en massa och nästa dag är hon "sjuk" igen och var det i ett par dagar och sen skröt hon om det igen!

Och hon hade sagt att hon skulle börja bli bättre på att plugga och hålla reda på skolan

(om ni fattar vad jag menar)

 

jo hon får kasta bort sitt liv om hon vill detbara det att hon och jag hade lovat att börja plugga lite mer o.s.v
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...