JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Har någon total dumpat dig eller har du blivit ovän med kompisen, varför? när vad hände? du eller han/hon? själv har jag inte blivit det men tycker det är intresant om vad folk håller på med (kanske fel namn på topicen) Redigerat 1 Februari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag e väldigt besviken på min kompis.... hon hade varit "sjuk" ganska länge och när hon kom tillbaka till skolan så SKRÖT hon om att honhade tagit bussen till sin kompis inne i sta'n och en massa och nästa dag är hon "sjuk" igen och var det i ett par dagar och sen skröt hon om det igen! Och hon hade sagt att hon skulle börja bli bättre på att plugga och hålla reda på skolan (om ni fattar vad jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Min kompis som börja på en annan skola. Innan han börja på den va vi väldigt ofta men sen sedan han börja på den skolan har han aldrig ringt till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 har du provat att ringa till honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Min kompis som börja på en annan skola. Innan han börja på den va vi väldigt ofta men sen sedan han börja på den skolan har han aldrig ringt till mig... han kanske undrar varför du aldrig ringer till honom och tror att du inte gillar honom längre?ring han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Våga prata eller ringa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag e väldigt besviken på min kompis.... hon hade varit "sjuk" ganska länge och när hon kom tillbaka till skolan så SKRÖT hon om att honhade tagit bussen till sin kompis inne i sta'n och en massa och nästa dag är hon "sjuk" igen och var det i ett par dagar och sen skröt hon om det igen! Och hon hade sagt att hon skulle börja bli bättre på att plugga och hålla reda på skolan (om ni fattar vad jag menar) Påverkar det din relation till din kompis? Det är din kompis som bestämmer över sitt liv, du kan bara påpeka att hon borde börja sköta sig. Om hon inte gör det, så bry dig inte om det. Vissa ungdomar är hopplösa, när det gäller skola. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag e väldigt besviken på min kompis.... hon hade varit "sjuk" ganska länge och när hon kom tillbaka till skolan så SKRÖT hon om att honhade tagit bussen till sin kompis inne i sta'n och en massa och nästa dag är hon "sjuk" igen och var det i ett par dagar och sen skröt hon om det igen! Och hon hade sagt att hon skulle börja bli bättre på att plugga och hålla reda på skolan (om ni fattar vad jag menar) jo hon får kasta bort sitt liv om hon vill detbara det att hon och jag hade lovat att börja plugga lite mer o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag var nära att bli ovän med min polare för att han skaffa en väldigt Divig å dum tjej å han brydde sej inte om mej [/color=blue] Min tjej gjorde slut äfter 1O minuter nu vill inte hon bli Ihop :'( med mej men......Jag fick en Puss(!!)Av henne B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Jag HADE många kompisar som ofta svek mig. En historia: Vi skulle gå på bio och vi skulle mötas utanför. När jag var där kom han inte :angry: Redigerat 25 Februari 2007 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 nej jag har faktist inte blivit det. synd iom dig Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Klart man har blivit besviken.. men inte så mkt allvarligt Redigerat 28 Februari 2007 av Nalle-3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.