Se rubrik
Hur Säger Man...
Beror helt på vilket tillfälle det är i. Ett tips är att absolut inte prata om kärlek på MSN, via telefon eller dyl. Det brukar oftast gå åt h*lvete.
"Jag älskar dig"?
↗ till inlägget"Jag älskar dig"?
Ja, det är väl så.
Man går och köper en ros till en man på riktigt älskar...!
Så gjorde jag... Det ångrar jag inte!
Ger tjejen någon blomma eller bjuda henne på någon mat någonstans.Så säger man mara dem tre orden "Jag älskar dig"
Har ni nåt syskon kan ni alltid dra denna på msn.
Skriv "Jag gillar dig..", sen är du afk i ca 30 sekunder tills hon svarat och fått vänta en stund. Se vad hon skrivit, är det positivt kan ni faktiskt ha nåt på gång, om inte kan du alltid skriva "f*n! Det var min j*vla brorsa som skrev, ursäkta för det."
Orka ljuga bara för att man blir nobbad -.-
ja, egentligen är det nog bäst att bara säga: jag älskar dig...
↗ till inläggetHehe, men det är smart att göra så men det är fult att ljuga så dock..Orka ljuga bara för att man blir nobbad -.-
Jag tycker själv att man ska gå fram och säga ''jag älskar dig''
Säg det bara rakt ut: Jag älskar dig.
okkej, LJUG inte på msn :P det är inte bra... :P
köp 3 rosor, och säg det enkelt. jag älskar dej! (3 rosor står för jag älskar dej)
(10 står för jag vill gifta mej med dej, kan va bra veta :D:P)
skicka blommor och kort där det står eller så kan du avsluta det i ett msn konversation eller sms..
Varför inte på msn? En liten fråga bra...
↗ till inläggetDärför att det är mindre seriöst där enligt mej.Varför inte på msn? En liten fråga bra...
Jag skulle väl ge hon nån ros seja "jag älskar dig" elr nått liknande.
Du ska köpa gåvor över 2000(rosor,parfym från nått land,smycken)sen ska du gå fram till´na och säga ''Jag älskar dig'' du när hon inser hur mkt du har spenderat på henne så blir hon tvungen att säga nått positivt tillbaka. :P
Om du inte gillar den metoden e det väll bara gå fram med en ros(röd ska den vara också)och säga ''Jag älskar dig''.Inte framför hennes kompisar någonstans där det är inte lika mkt folk.
Nej, det är nästan mostsatsen till vad man ska göra.
Visst går det bra att skämma ut sin flickvän eller så med rosor och skit men du går inte fram till en tjej som är helt omedveten om dina känslor och ger henne sånt.
Grejen är ju just chockmomentet, man kan inte bara slänga fram en sån grej, så först krävs det att du får henne att fatta att du gillar henne.
Gör i ordning: Ge henne blickar, le åt henne, avsluta konv. på msn med te.x. puss eller liknande (om du inte redan gör detta). Det borde ge en slags "närhet" och hon borde vid ett eller annat tillfälle fått tanken att du kanske gillar henne, vilket gör det till en mindre chock när du säger nåt.
↗ till inläggetAtt säga jag älskar dig innan första kyssen känns kanske lite fånigt <_< .. ja men man gör nog det ändå för ofta leder ett sådant uttalande förhoppningsvis till första kyssen. Så lär känna personen och det är oxå bra att lära känna hennes kompisar. Så visa vem du är och öppna dig..känns det bra och ögonkontakten och kemin stämmer..ja då är det ju bara att skaffa sig ett bra läge. Var ensam med personen och ta mod till dig och få ögonkontakt och sedan le lite smått och kärleksfullt, berätta gärna oxå värför du gillar henne. Få henne att känna sig omtyckt och äslskad. Ta sedan en paus och och ge henne chansen att uttrycka sina känslor(men förhoppningsvis skulle hon givit dig ett eko när du sa att du älskade henne) tycker inte hon likadant så fortsätter ni säkert att vara kompisar ocg det är inte fy skam! :)Nej, det är nästan mostsatsen till vad man ska göra.
Visst går det bra att skämma ut sin flickvän eller så med rosor och skit men du går inte fram till en tjej som är helt omedveten om dina känslor och ger henne sånt.
Grejen är ju just chockmomentet, man kan inte bara slänga fram en sån grej, så först krävs det att du får henne att fatta att du gillar henne.
Gör i ordning: Ge henne blickar, le åt henne, avsluta konv. på msn med te.x. puss eller liknande (om du inte redan gör detta). Det borde ge en slags "närhet" och hon borde vid ett eller annat tillfälle fått tanken att du kanske gillar henne, vilket gör det till en mindre chock när du säger nåt.
MEN!! framför allt va bara dig själv och räcker inte det så är det ju inget att göra åt den saken