vi får alltid grytor sen tvingar mina lärare att äta upp de orkar inte mer med grytor :unsure:
Äckligaste Skolmaten?
Ölandslufsa är någon riktigt skum sak som vi får ibland. Typ smet som man gör raggor i fast lagd i en form som en ugnspannkaka med lite bacon på. Smakar skit och jag kan riktigt föreställa mig hur mattanterna har en hel hink med salt och bara sitter och öser i det i smeten, för salt, det är det. Riktigt salt. De lyckas också få en svagt grön färg på de hela och det drar ner aptiten ytterligare.
Skolans fisk :( äckligt som f*n typ sönderdränkt i fett
håller med mashemoto om pizzafisken......BLÄÄÄ!!
Äggröra med Potatis :unsure:
jag tycker blomkåls soppa och taco fisk är den äkligaste maten i skolan
↗ till inläggetHar du smakat skit? :Pleverpudding är det värsta tycker jag smakar sk*t
Chilli Con Carne Med Mattantens HårStrå i
Ärtsoppan var riktigt god först, sen kom spysmaken....
Fisk med kaviartäcke... Är skitgott!! (inte! :o )
↗ till inläggetFisk med kaviartäcke... Är skitgott!! (inte! :o )
Det gillar ju jag så mkt. :) Det är inte många i våran klass som gillar det. Själv avskyr jag nog... Venne riktigt. Bruna bönor? Var ju dock 5 år sedan vi fick det sist.
Nån fiskgratäng vi hade förut, den var inte god.
pasta med tofisksås, det var inte en kotte över 2:an som åt såsen... det smaka nå förjävligt
:meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum:
korvstroganof
Ärtsoppa fast vi får det inte längre som tur är
↗ till inläggetÄrtsoppa fast vi får det inte längre som tur är
Lyckost. Vi får det ibland, och jag ryser när jag tänker på det...
Blodpudding!Lugnt.
Hmm det måste nog vara skinnig korvstroganof (Stavning?) med stenhårt kallt ris. Fyfan alltså!
PS:Nån hittade en slags tarm eller något liknande i en fiskpinne sant faktiskt :lol: .