Man blit trött på skolan när de lämnar ut alla uppgifter på måndagen som ska vara klara på fredagen :(
Men annars klarar mig sej väl... <_<
Man blit trött på skolan när de lämnar ut alla uppgifter på måndagen som ska vara klara på fredagen :(
Men annars klarar mig sej väl... <_<
Jag gillar skolan sen jag började gymnasiet.. man fick själv välja och jag är väldigt nöjd med mitt val :) Så jag trivs med skolan!. Men lov är alltid skönt! ;)
Skolan är nått man inte drömmer om, men man måste gå i skolan för att komma nånstanns här i livet.
Men jag hatar ju inte skolan precis, men den är mindre kul :P
Helt ok
Den e la okejj..Annars hade man ju knappt träffat polarna å så..
ja jag gillar skolan
många possetiva svar
↗ till inläggetSjälvklart, utan skolan så skulle man ha mindre polare..Den e la okejj..Annars hade man ju knappt träffat polarna å så..
Jag tycker om skolan, för att då får man vara med sina polare, man lär sig saker för att man ska klara sig senare i livet.
Å då slipper man gå hemma å ha tråkigt, men skolan är inte precis så jätte kul, men det duger.
nej allt förutom rasterna e tråkigt <_<
SKolan är nödvändig , man byggar upp sin framtid , sen tycker jag att nästan alla Lektioner är otroligt segdragna och tråkiga , sen gillar jag inte alla j*vla läxor..
SKOLAN SUGER!MEN rasterna äger xD!
Skolan är som ett andra hem för mig
Lektionerna e roliga och rasterna skitiga.
vår skola e hyper NAIV man kan inte klättra i berg utan att nästan få hamna i fängels dååååååååååååålig
:blink: Fattar noll ju! :blink:
Asså lektionerna är tråkiga oftast men själva grejen att träffa kompisar och ha något att göra är roligt.
Typ ibland så blir det väldigt långtråkigt när man har lov och inget o göra.
Jag gillar faktiskt skolan.. Okej, det är inte "Toppen" men det är något att göra, man träffar polare, kanske får flera.
↗ till inläggetSäger detsamma, alldeles för tidigt, men dom kunde ha gjort skolan lite roligare så man hade nåt att se fram imot.
Håller med ..
Asså typ på -70-85-talen så började skolan vid 10 vad jag har för mig ..
Jag gillar inte skolan precis, men utan skolan så skulle man inte komma nån vart här i livet + att man knappt skulle ha några kompisar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in