aidsman Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 ok, har knappt spelat street fighter II turbo, så egentligen kanske jag inte ska uttala mig riktigt. Men min kompis säger att man kan välja speeden på turbo spelet. Stämmer detta? Jag letar i alla fall just nu efter Super Street fighter II med box och manual till et rimligt pris...Eller hellst av allt alpha 2 men det ska vara PECK svårt att få tag i på PAL version =( ja det kan man faktiskt, välja speed...de e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 jag såg att street fighter alpha 2 fans på retrosuperstore (PAL) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillogge Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 GUILE ÄGER <_< :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillogge Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Ryu, ken och Guile Dom karaktärerna kan jag allra bäst sen street fighter II, Special attackerna sitter kvar i ryggmärgen! kan du säga specialattacker till alla gubbar på street fighter 2??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg