Ja, vilken är det? Själv föredrar jag Ken för hans frisyr och hans Haryjuken attacker.
Street Fighter 2 Turbo
har du spelat "marvel vs streetfighter" nån gång?
det är det roligaste fight spelet jag någonsin spelat.
då är street fighter gubbarna med, dock inte alla.
och en del marvel gubbar som Spiderman, hulken, captain america bland annat.
fast det finns bara till ps :(
men det finns ju "capcom vs marvel" till xbox som är ungefär samma sak.
ajg tror jag gillar dhalsim eller vad han heter.. mest för att han e töntig och får så mesigt långa armar och ben. jag kan inga specialare utan klarar det bara då o då menemen
Menar du Marvel vs capcom 2? Jag har det till dreamcast! Det är as skojhar du spelat "marvel vs streetfighter" nån gång?
jag har lyckats med en 328 hit combo! det är inte i alla spel man kan det du!
precis, jag har dock bara spelat marvel vs street fighter till ps.(Kassler @ 23/02-2004 22:27:53)har du spelat "marvel vs streetfighter" nån gång?
Menar du Marvel vs capcom 2? Jag har det till dreamcast! Det är as skoj
jag har lyckats med en 328 hit combo! det är inte i alla spel man kan det du!
men jag har hört att marvel vs capcom 2 också ska va grymt.
vad finns det med för gubbar?
that ownz!!!
blanka är bäst
ja han är grym!!!
Rau och kent är bra :)Ja, vilken är det? Själv föredrar jag Ken för hans frisyr och hans Haryjuken attacker.
alla är bra (nästan alla)
vilka är inte bra?alla är bra (nästan alla)
Håller med.blanka är bäst
tycker det blanka e bäst
↗ till inläggetGuile kn*llar alla och allt..Ja, vilken är det? Själv föredrar jag Ken för hans frisyr och hans Haryjuken attacker.
han äger spelet, men dock det är svårt och få in hans bizza i luften med tangenten
Rau äger sönder alla
Ryu, ken och Guile
Dom karaktärerna kan jag allra bäst sen street fighter II, Special attackerna sitter kvar i ryggmärgen!
Vill bara säga att ZANGIEF ÄR SPELETS SÄMSTA SPELARE.....Jag tar livet av mej om nån av er kan slå vega, sagat, och bison
Det finns en amerikans snubbe som alltid använder Zangief. Han har skrivit en hel Guide om hur man kan utnyttja hans teknik. Han ska tydligen vara en bland dom vassaste Street Fighter lirarna i hela världen. Jag tror att alla gubbar är ungefär lika bra när man har tränat med dom. Man blir ju bra med den man har tränat på. Själv har jag Klarat Street fighter II med alla gubbar. På svårighets grad 7 (svåraste). Har jag gått igenom spelet med alla gubbar förutom just Zangief och Honda. Men jag har klarat sista bossen på nivå sju med alla gubbar så jag har fått se alla slut scener. Så det går om man vill!
ken o rau e mina favoriter
Zangief sämst? jag varvade spelet flera gånger med just zangief och hans "propeller snurr" fast min favorit är Balrog, knockar sagat speciellt snabbt när jag använder Balrog