jo jag spelade oot och körde runt med Crooked Cartridge trick (sned kasset tricket) och jag råkade dra upp lite för mycke så det krashade sen startade jag om och då kom ett läskigt ljud det lät typ DOONG jag blev rätt skraj och det har aldrig hänt igen har detta hänt för någon annan????
Läskigt Ljud I Oot
Det var nog bara att spelet frös, händer ofta när man "buggar" det. Det är inget farligt.
nope helt natruligt har vat med om det. det är bara en bug.
sket nästan på mig när det hände jag var 5 då
har hänt mig fasst då drog jag bara ut kasseten o satte in den igen så funkade det perfekt
Man ska vara försiktig med sånt.
Idag testade jag det till Zelda links awakening och efter det så försvann alla sparfiler och sparfunktion försvann :(
Men det var en piratkopia.
har jag gjort med as kul :visslar:
jag var faktiskt inte orolig om det skadats för då skulle jag frågat
mitt zelda oot buggar ofta :huh:
Jag gjorde så idag. Links sprite försvann och om man tryckte på start frös spelet. Var skoj som f*n.. xD
Link har inga sprites i OOT. Vet du ens vad en sprite är?
↗ till inläggetklart jag vet... jag kallar det för vad jag vill.Link har inga sprites i OOT. Vet du ens vad en sprite är?
t.ex. är snubben på min avatar en sprite från Mega Man X.
det heter faktiskt actor data
Varför bryr ni er ens om det är en sprite eller inte. Killen ställde en fråga håll er till den
ja, men kan nån berätta det där crooked cartdright tricket skulle gärna vilja gör det non gång :P
börja öva i super mario 64 lyft försiktigt upp vänster sida på kassetten (väldigt försiktigt) när du lyft upp tillräckligt börjar marios utseende konstra sig (han ser ut som ett paket på marken lol) när du gör det på OOT så måste du springa. ju snabbare du springer destå mindre chans för krahs (det krashar inte lika lätt på suer mario 64)
↗ till inläggetbörja öva i super mario 64 lyft försiktigt upp vänster sida på kassetten (väldigt försiktigt) när du lyft upp tillräckligt börjar marios utseende konstra sig (han ser ut som ett paket på marken lol) när du gör det på OOT så måste du springa. ju snabbare du springer destå mindre chans för krahs (det krashar inte lika lätt på suer mario 64)
men hur ska man kunna lyfta på kasetten samtidigt som man springer då :(
och föresten funkar det ju inte Oot, det krashar ju direkt och vad ska hända egentligen!? på min så försvinner han och sen krashar hela sspelet
håll kontrollen i höger hand och spring framåt lyft upp kasetten med vänster hand (sitt nära TVn med 64an i knät så funkar det) vad som händer är att link flyger omkring när om du pratar med någon och samtidigt att du trycker in kasetten och A så säger dom nåt i stil med: ashhfsadsuhfbcafbncxafcb©13123jhbbgaacccccc typ så om du vill vara vuxen med fairy ocarina starta nytt spel. gå till passagen mellan goron city och lost woods spring in i stenarna links spring animering körs och då gör crooked cartridge tricket, så går du rakt igenom stenarna. Klara spelet helt vanligt UTAN att gå passagen mellan kokiri forest/hyrule feild. (om du behöver ocarinan gör så här plocka fram en flaska med en fisk i töm flaskan och fånga in fisken gör en bakåtvolt och under den bakåtvolten tryck på flaskan och nåt annat (typ slangbellan) då spelar link ocarina på slangbellan) när du har klarat jabu jabus belly gå till hyrule town sen ta OOT lär dig song of time sen så gå och ta fairy ocarina. nu har du fairy ocarina hela spelet :D