Vad är det roligaste man kan göra på gympan???
Själv älskar jag att spela rugby...fast det får man bara göra en gång per termin... <_<
Vad är det roligaste man kan göra på gympan???
Själv älskar jag att spela rugby...fast det får man bara göra en gång per termin... <_<
Fotboll, Innebandy, pingis. Finns ju mer roligt men inget jag kan komma på för tillfället.
Är något extremt tråkigt kan man göra det roligt. Pakta ut tjejerna i killerboll kanske?
Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^
↗ till inläggetSamma här fast jag lägger till skridskor,badminton,pinnfotboll,krabb/kräftfotboll(vet inte vad det heter riktigt) och kryssarkungen :D Lite okända lekar kanske men fråga om ni undrar ;)Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^
fotboll, innebandy, vollyboll, brännboll och badminton tycker jag :)
Innebandy är kul ja. Glömde den ;)
↗ till inläggetPingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^
det heter kryssakung inte kryssarkungen :)
det är det bästa man lägger upp en "stordyna" lite här å där och då har man en massa bollar och springer runt (överallt, förr hadde vi bara en halva var man fick vara på.) men nu har vi 2 lag och får springa överallt och det finns en kryssakung..
Brännbollen e riktigt kul.Alltid när vi har det brukar jag kallas farmor, eftersom min kompis farmor är riktigt grym på brännboll.
Bandy, pingis och fotboll är roligt på gympan.
↗ till inläggetHmm... om det där är eran variant av "kryssakung" så är det två helt olika lekar... Vi har inte samma regler och våran heter kryssarkungen ;)Pingis, spökboll, killerboll och brännboll. ^^
Badminton,spökboll m.m.
Krossa fingrarna i basket och psyka folk är skitkul! :evil:
↗ till inläggetInnebandy & fotboll.Vad är det roligaste man kan göra på gympan???
Blixten e så jeffla kul :D
Djungelfotboll e rätt kul me, fast vanlig fotboll på helsal e lätt roligast :D
Spökboll, killerboll och badminton är roligast. :)
Långhopprep! As kul!
& badminton
Typ alla sorters bollsporter, Helst utomhus:)
Nån typ av hinderbana är är skoj :)
Ja..Jag gillar hinderbanor :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in