💬
Logga in
Fuska.se

Hur Vet Man?

28 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

Exakt. För att inte tala om hur många okända man utnyttjar worldwide på msn..heh.:rolleyes: Fråga chans vid msn är nog inte det bästa. I princip alla fungerar på ett annat socialt sätt över nätet än det i verkliga livet. Kan betyda att ''man känner sig redo'' vid det fina samtalet över nätet, villket man kanske inte gör IRL.

Senast ändrad:

6 May 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

vaddå nåt fel på lebbar elr :gitarr: ? sluta det hade definitivt INTE varit kul om killar gjorde så!!!
8 May 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Att skriva puss på msn, absolut ingenting, gör i princip alla tjejer mot alla de snackar med. Men ta chansen vett jag, vad har du att förlora?

17 Jun 2007
Nivå 5 · Fuskare

Msn, ajabaja ;)

Senast ändrad:

19 Jun 2007
Nivå 3 · Lärling

om du ska fråga så vänta ett tag tills du är redo. och för det ftf.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

vore roligt som f*n om killar höll på så. :D

Erfaren nu mannen? :)
Nivå 9 · Veteranfuskare

om man börjar hångla innan man är tillsammans med den personen så måste man haft en väldigt nära relation innan om man inte var full

24 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare

Ord som "puss" och "kram" ska inte tas så allvarligt när det är på msn och likande för det är vanligt att folk säger det som en bra avslutnings fras eller ngt liknande. Själv tycker jag att msn är ett underbart sätt att våga få kontakt, jag har det bästa förhållandet jag någonsin kan få med den underbaraste killen och msn hjälpte oss att våga ta steget.

Fråga aldrig "chans" det kan ha en mer avskräckande effekt, umgås hellre med henne och låt det bli som det bli. Är hon också intresserad av dig så kommer det att komma av sig självt.

27 Jun 2007
Nivå 3 · Lärling

Precis. Om jag blev ihop med varje tjej som sa puss på msn så skulle jag ha en hel drös med flickvänner.

hehe det skulle vara gött ju.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in