💬
Logga in
Fuska.se

Ska Skapa En Till Gubbe I En Pvp Server

24 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Jag undviker alltid att attackera priests i shadowform, har en priest shadowform är det ungefär som: håll dig borta, du kan inte nudda mig

11 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag undviker alltid att attackera priests i shadowform, har en priest shadowform är det ungefär som: håll dig borta, du kan inte nudda mig

För mig som e hunter så finns det typ bara 1 sätt. Det är att dra ut manan på priesten medans jag har fryst in dem i ett isblock.

Det är inte alla karaktärer som är så dumma att dem går på traps som hunter lägger 24/7. As lätt och undvika dem, dessutom så kan dem feara bort er.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är inte alla karaktärer som är så dumma att dem går på traps som hunter lägger 24/7. As lätt och undvika dem, dessutom så kan dem feara bort er.

mjo :) men det finns iaf fler noobs än vad det finns bra spelare.. och det blir ganska jämnt ändå om jag möter nån som kan spela priest! Men jag håller med om att priest är en väldigt bra PvP klass men den kan vara svår att spela.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Beror på specc. Jag är subtley så premed>shadowstep>ambush>Backstab>5pt Eviscerate tar död på det mesta som inte har mail/plate. Dessutom kan inte prällen nudda mig tack vare CloS...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in