Mosa1nagant Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag har en D-Link Router men jag vet inte hur man installerar den kan jag få lite hjälp..! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Själv kan jag inte så mycket om routers för jag har alldrig använt en. Men det borde inte vara så svårt att följa anvisningarna i användarhandboken som ska följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Installera och installera. Är bara och koppla in den. I den första porten, som troligtvis är lite skild från de övriga med ett mellan rum så kopplar du in bredbandet/modemet och i de övriga portarna kopplar du in datorerna. Har du Telia eller Comhem så gör du lättast i att stänga av modemet/routern över natten och därefter starta det på morgonen så fungerar det fint. Guiden gäller med de flesta operatörer och förutsatt att du har dynamiskt IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Ok, tack och jag fick ingen användarhandboken utan en CD. Så kan man klicka på Quick install det går bra tills den ska kontakta internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.