💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med En Guide.

7 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Bajare
Trådstartare #1

Jag förstår inte rikigt vad man ska göra på punkt 8:a. Det står "move it" fast jag förstår inte vad dom menar med det. Någon som kan hjälpa mig förstå.

Det är denna guiden: http://www.deviantart.com/deviation/29023721/

15 Feb 2007
Trådstartare #2

Ingen som vet?

17 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Det står att du ska "sedan, flytta din render till en ljusare struktur". Vet inte om det var rätt översättning men kanske någon hjälp =)

Kanske att du ska flytta din render till ett ljusare ställe på bilden eller så. Tror iaf att det är så, stor sannolikhet.

Trådstartare #4

Du NossLoad jag kan faktist engelska...

Men jag fattar inte vad man ska göra rikigt... Liksom ska man bara använda "move tool".

Nivå 0 · Nykomling

Tror han menar att du ska använda en ljusdel av rendern nånstans jag använder samma render som han så d e lättare

Nivå 0 · Nykomling

Altså du ska flytta lagret så ett ljust mönster ska vara på bilden, alltså inte så att "rendern själv" syns utan som i detta fallet att ett ljust mönster som ligger någonstans på rendern syns.

Lite dålig förklaring.

Trådstartare #7
↗ till inlägget

Altså du ska flytta lagret så ett ljust mönster ska vara på bilden, alltså inte så att "rendern själv" syns utan som i detta fallet att ett ljust mönster som ligger någonstans på rendern syns.

Lite dålig förklaring.

Jag förstår lite men kan du kanske förtydliga lite, snälla.

Nivå 0 · Nykomling

Han menar att liksom tänk dig att rendern har en klo som e ljusare än rednern då ska bara koln synas och man behöver inte nödvändigtvis göra alla delar i en tut

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in