Smiter Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) nu idag har jag fått ett konstigt felmeddelande här på fuska.se exakt på varje ämne och forum är det på, väldigt störande här är screenshot, Redigerat 15 Februari 2007 av Kazour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 nu idag har jag fått ett konstigt felmeddelande här på fuska.se exakt på varje ämne och forum är det på, väldigt störande här är screenshot, Testa om fuska funkar i Firefox eller Internet Explorer... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Säkert Norton som krånglar för dig. Testa och inaktivera lite snabbt och se om det gör någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BubbaSpraxx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Testa att inte använda Opera när du surfar på Fuska.se brukar oftast funka. Har också haft sådan problem fast nu använder jag Internet Explorer 7 och funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jo, nu när jag jag stängde av datorn, och satt på den idag så är det inget konstig, kan vara som admin sa men har också haft problem med internet anslutningen dom senaste dagarna, kanske var det nått med det också men nu är det inget konstig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.