tom_france Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Hej;) hur gör man om man vill filma som till ex när man spelar cs kan nån säga hur man laddar ner de:P?? :student: o_O Citera
NossLoad Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 jag rekommenderar programmet fraps, det kan du hitta på www.fraps.com, dock kostar det ungefär 260kr om du ska filma längre än 30 sekunder som jag antar att du ska göra :) ;) Citera
tom_france Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2007 jag rekommenderar programmet fraps, det kan du hitta på www.fraps.com, dock kostar det ungefär 260kr om du ska filma längre än 30 sekunder som jag antar att du ska göra :) ;) men var trycker jag när jag vill filma Citera
Kuzune Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 För att starta så trycker du på den knapp som du valt som Hotkey, och stoppar på samma sätt. Citera
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Men vill du filma när du kör Cs, kan du bara använda den inbyggda funktionen record. Skriv bara Record (vad du vill att filmen ska heta) i konsolen, så spelar den in. Sen skriver du bara stoprecord när du är nöjd. Sen kan du kolla på den igenom att skriva playdemo (filmens namn) i konsolen... Men som sagt, vill du göra en Cs film i typ .mpeg eller .avi eller så rekommenderar jag samma som NossLoad, Fraps. Citera
Gäst Helgon Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Fraps är ett alternativ. Kör absolut INTE med SnagIt, fel inställningar kan förstöra din dator. Citera
tom_france Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2007 okk :) men de funkar inte fast jag trycker på den knappen:? Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 soft screen recorder. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.