💬
Logga in
Fuska.se

snake

30 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Om man får över 6000 så får man tillbaks sina 2 bronspoäng.

Nivå 5 · Fuskare

2 bronspoäng är också dyrt! Jag tycker det bara ska kosta 2 poäng! Och som Goldenmew så borde det finnas träning, Och i bland brukar det inte ens gå att styra så då åker jag rakt in i väggen! POÄNGEN TILLBAKA!

Nivå 7 · Fuskare
2 bronspoäng är också dyrt! Jag tycker det bara ska kosta 2 poäng! Och som Goldenmew så borde det finnas träning, Och i bland brukar det inte ens gå att styra så då åker jag rakt in i väggen! POÄNGEN TILLBAKA!
jaja du kan iaf spela för mig blir det bara en svart ruta med sk*t många siffror
Nivå 5 · Fuskare
jaja du kan iaf spela för mig blir det bara en svart ruta med sk*t många siffror

Men fattar du inte? Det är siffrorna man ska ta! Det är så man får poäng! Det är det här som är så dåligt! Man måste få över 6000 poäng på spelet för att få tillbaka sina pengar! Jag vill inte laga men kan ni inte ändra på de? :o

Nivå 2 · Novis

Jag spelade nu och plötsligt låste sig spelet! Jag hade över 6000 men fick inga poäng för att det låste sig.

Nivå 6 · Fuskare

men du ligger ju på 1:a plats

Nivå 2 · Novis

Ja, jag spelade flera gånger.

Nivå 6 · Fuskare

då får man ju 5 brons poäng

jag vill ha brons poängen tillbaka

va jag spelade snake så stog det du har vunnit 450 poäng så fick jag inte dem vad fuskit :cry:

29 Oct 2003
Nivå 5 · Fuskare

Att få 450 poäng är ganska mycket! Varför kunde inte jag styra! När jag hade kört till 1000 kunde jag inte styra något mer så jag åkte rakt in i väggen och förresten är det väldigt svårt att få att få 3000 för ett brons poäng och få 6000 för att få tillbaka poängen och 9000 för att tjäna något! Det är ju jätte dåligt!

Nivå 3 · Lärling

ja det är jätte svårt att vinna någonting ju dom borde sänka det till 1 bronspoäng altså att det kostar ett bronspoäng

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in