varför funkar inte snake??
snake
Enligt texten så finns inte filen. Jag undrar varför.
Jag har pm:at Admin, Nu väntar jag bara på svar! Så ni behöver inte vänta, Jag skriver så fort jag fått vetat!
bra DonaldDuckGenius
jag fråga admin men han sa det kommer bli så vi kan ta de lungt :D
vadå "bli så"?
o jag ville spela snake det kostar 2 brons poäng så kom det bara en ruta men brons färg nu har jag slösat 2 brons poäng för ingenting
va har du??? det var inte brao jag ville spela snake det kostar 2 brons poäng så kom det bara en ruta men brons färg nu har jag slösat 2 brons poäng för ingenting
gör aldrig snake för ni vet hur man använder knaparna därför du hinner inte ens lära dig knapparna så att det går så fort när ormen går så att jag har slösat från 9 brons poäng till 1 :cry: :oops: :( :evil:
Funkar fint nu, bara trycka på hjälp för att lära sig knapparna
Äh det gäller bara att träna lite... själv fick jag ju ganska bra poäng... men men jag ska nog inte ropa hej ännu det finns nog någon som jag sopa mattan med mig här inne :-D öva öva det är det som gäller.
Nu leder jag, det var ju roligt med spel :D. Ställs listan om varje dag?
jag kan inte spela snake.....jag kan bara spela moonpatrol
de borde finnas träning
mm håller medde borde finnas träning
istället för att slösa poäng
det går ju inte att styra!!!
Måste man betala poäng hela tiden när man ska spela? Jag är rädd att jag ska förlora 2 bronspoäng för bara ett spel, Och sen måste jag betala!
Ja, det måste man nog.
a så jag säger de bäst att ha träning varför ska man betala 2 brons poäng för att träna bättre med en träning utan att ge 2 brons poäng