Hoppa till innehåll

Den Som Hjälper Får En Cs Account Eller Habbo

cscscs

Rekommendera inlägg

nu har jag gjort allt cmd och wc3 och allt menn när jag går in i servern så visas de inte vilken race man ska gå in på och jag skriver changerace elr -changerace och a har skrivit in alla wc3 hjälp coder inget funkar och sen gick jag in i consolen och skrevamxx plugins då se man vad e på gång i servern åsså stog de att wc3 är igång lol hjälp men den som vill hjälpa mig med fjärhjälp det är då ni får cs account elr habbo ifall ni addar mig i msn här är min msn namn : [email protected] glömm inte att det är (MED TVÅ UNDERSTRÄCK!)

snälla hjälp :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag gjort allt cmd och wc3 och allt menn när jag går in i servern så visas de inte vilken race man ska gå in på och jag skriver changerace elr -changerace och a har skrivit in alla wc3 hjälp coder inget funkar och sen gick jag in i consolen och skrevamxx plugins då se man vad e på gång i servern åsså stog de att wc3 är igång lol hjälp men den som vill hjälpa mig med fjärhjälp det är då ni får cs account elr habbo ifall ni addar mig i msn här är min msn namn : [email protected] glömm inte att det är (MED TVÅ UNDERSTRÄCK!)

snälla hjälp :(  :(

Ganska mycket felstavningar där...

Håller med JigsawN1, är du ens 24?

Använd punkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

gissar på 10-12 kanske.. Mitt tips om ditt fel är att gå in på GOOGLE.SE och googla efter en guide.. Sen bara göra exakt som det står.

10 max...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi diskutera hans ålder och stavningsfel eller ska vi hjälpa honom, han kanske har stavningsproblem.

Vet ni inte så ska ni f*n inte skriva och skratta om hans privatliv eller misstag!

Redigerat av Savity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...