cscscs Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 nu har jag gjort allt cmd och wc3 och allt menn när jag går in i servern så visas de inte vilken race man ska gå in på och jag skriver changerace elr -changerace och a har skrivit in alla wc3 hjälp coder inget funkar och sen gick jag in i consolen och skrevamxx plugins då se man vad e på gång i servern åsså stog de att wc3 är igång lol hjälp men den som vill hjälpa mig med fjärhjälp det är då ni får cs account elr habbo ifall ni addar mig i msn här är min msn namn : [email protected] glömm inte att det är (MED TVÅ UNDERSTRÄCK!) snälla hjälp :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JigsawN1 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) Använda punkt?. FFS. Är du ens 24?!. Redigerat 24 Februari 2007 av JigsawN1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 nu har jag gjort allt cmd och wc3 och allt menn när jag går in i servern så visas de inte vilken race man ska gå in på och jag skriver changerace elr -changerace och a har skrivit in alla wc3 hjälp coder inget funkar och sen gick jag in i consolen och skrevamxx plugins då se man vad e på gång i servern åsså stog de att wc3 är igång lol hjälp men den som vill hjälpa mig med fjärhjälp det är då ni får cs account elr habbo ifall ni addar mig i msn här är min msn namn : [email protected] glömm inte att det är (MED TVÅ UNDERSTRÄCK!) snälla hjälp :( :( Ganska mycket felstavningar där... Håller med JigsawN1, är du ens 24? Använd punkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 gissar på 10-12 kanske.. Mitt tips om ditt fel är att gå in på GOOGLE.SE och googla efter en guide.. Sen bara göra exakt som det står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 har du fixat i nån *.ini (eller nåt sånt med namn WC3.ini) och där ska det stå nått i stil med wc3 on den ska vara 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cscscs Skrivet 27 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 jag vet inte ens va de är? men adda min msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 vad är din MSN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 gissar på 10-12 kanske.. Mitt tips om ditt fel är att gå in på GOOGLE.SE och googla efter en guide.. Sen bara göra exakt som det står. 10 max... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cscscs Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 [email protected] med 2 understräck sonnna _ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 [email protected] med 2 understräck sonnna _ 3 N? Du måste skoja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 vad är din MSN? ASSÅ LOOL!!! det står liksom vad han msn är i det som han skrev :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 (redigerat) Ska vi diskutera hans ålder och stavningsfel eller ska vi hjälpa honom, han kanske har stavningsproblem. Vet ni inte så ska ni f*n inte skriva och skratta om hans privatliv eller misstag! Redigerat 2 Mars 2007 av Savity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg