nu har vi kommit över på disco vi pratade om kärlek själv har jag en tjej som heter moa rätt snygg och vädigt snäll :wub:
Kärlek
Kul för dig ^_^nu har vi kommit över på disco vi pratade om kärlek själv har jag en tjej som heter moa rätt snygg och vädigt snäll :lol:
Uush, kan inte förstå det här..! Tjejer i skolan!!
Vad menar du?
Hur kan vara kära i hästar?
dem gillar väl dme mycket..!
du kanske tycker att d inte är seriöst att vara kär i en tjej på samma skola eller klass,men jag finner inge fel med det.Hur kan vara kära i hästar?
Faktiskt så är jag kär i en som går i min klass,men vågar inte berätta d för henne :unsure:
Me toJag är kär i en i min klass.
Självklart och jag tror att hon gillar mig också.
Och hon är as snygg.
Våran klass hade disco igår och gud vad vi blev bra vänner.
Hej!
Nej, det är jag inte. Ingen skulle vilja vara kär i dom som går i min skola.
Samma med mig.JAG tror också hon gillar mig lite.(kanske)Självklart och jag tror att hon gillar mig också.
Och hon är as snygg.
Hon rödtotten i din klass som e så ful SIlver Star?(Silver Star @ 26/03-2004 20:36:53)Självklart och jag tror att hon gillar mig också.
Och hon är as snygg.
Samma med mig.JAG tror också hon gillar mig lite.(kanske)
Det e ite hon jag snakar om!
detsamma här!!Faktiskt så är jag kär i en som går i min klass,men vågar inte berätta d för henne :unsure:
Det e faktiskt samma här.
det e ganska jobbigt! hon e jätte söt!
Jaa,jag ver det :wub:
Jag har varit kär i många det är väl ingen konst att berätta
Just nu är jag kär i en i min klass, Hon vet det
är inte kär i någon menm den fulaste tjejen i hela skolan är kär i mig.(Kassler @ 23/02-2004 22:23:22)Är inte kär i någon speciel men jag vet att en är kär i mig!
det samma! Bläää!! Hon är asful!
hur kan du veta att den jag tycker e söt är söt?Jaa,jag ver det :wub: