💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek

167 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #41

jag tror att tjejerna tycker att jag är för ful elle nåt! :angry: :( :unsure:

Nivå 12 · Mästerfuskare

samma här.

Nivå 7 · Fuskare

jag tror att tjejerna tycker att jag är för ful elle nåt! :angry: :( :unsure:

det är bara inte ytan som räknas vet du väl...
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #44

det verkar som dom bryr sig om det!

Nivå 5 · Fuskare

Ja, vissa som bara vill vara populära gör det!

Nivå 7 · Fuskare

t-t-t jag är fruktansvärt ful men ändå populärast,,,det är nog min oslagbara charm och min humor

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #47

den jag är kär i är typ min bästa tjejkompis. Hur ska jag stöta på henne? Det ska inte vara för "på"

Nivå 5 · Fuskare

Hmm, knepigt. Knepigt, knepigt. Hehe jag är så kär så att jag trillade ner från 3: metaren på badhuset när hon gick förbi.

Nivå 7 · Fuskare

Är du kär i din tjejkompis??? det kan bli besvärligt. Ta inte denna bara: hejsan vill du följa med mig hem och spela halo? den sket sig för mig... :D

Nivå 5 · Fuskare

Haha! Jag vet. Men det här är riktigt knepigt. Vad gillar hon att göra?

Nivå 7 · Fuskare

Hmm, knepigt. Knepigt, knepigt. Hehe jag är så kär så att jag trillade ner från 3: metaren på badhuset när hon gick förbi.

det gjorde min kompis med...
Nivå 5 · Fuskare

Också gjorde jag ett magplask och fick ont resten av dagen. Kärlek svider seru.

Nivå 7 · Fuskare

jaja...hehe. gött att jag inte gillar någon just nu.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #54

hon gillar humor(precis som jag) musik,killar b.la Det värsta är att jag HATAR hennes typ bästa tjejkompis!

Nivå 7 · Fuskare

gillar hon samma musik som du så är ju allt löst. *GÄÄÄÄSP. börjar bli trött*

28 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare

jag råkade osså trilla ner när vi var å bada, när ja så henne i bikini blev ja lite ja ni vet, å då råkade ja trilla i...

men ja e liksom skitful men ja har det liksom sådär i kärlek, dom me bra humor gillar mej skarpt men de som bara kollar på hur man ser ut, dom hatar mej! men de e ju inte utsidan som räknas!

Nivå 5 · Fuskare

jag råkade osså trilla ner när vi var å bada, när ja så henne i bikini blev ja lite ja ni vet, å då råkade ja trilla i...

men ja e liksom skitful men ja har det liksom sådär i kärlek, dom me bra humor gillar mej skarpt men de som bara kollar på hur man ser ut, dom hatar mej! men de e ju inte utsidan som räknas!

Samma här! Jo, för vissa är det utsidan som räknas. Och dom är korkade :angry:
Nivå 7 · Fuskare

Det var en jag nästan var hatad av(jag är rätt ful).

men efter att vi har åkt samma skolbuss i ett halvår så är vi nästan bästa kompisar.

Nivå 6 · Fuskare
(Metabee @ 28/02-2004 09:13:49)

Samma här! Jo, för vissa är det utsidan som räknas. Och dom är korkade :angry:

det finns ganska många såna...men ja hatar såna som bara kollar på hur man ser ut och inte på hur man egentligen e! :angry:
Nivå 7 · Fuskare

Som tur är finns det normala tjejer på min skola...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.