Hoppa till innehåll

Ska Man Va Kvar Lr Inte?


khsl
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej enligt mej känns det som min tjej är otrogen och att hion leker med mej :( Vet inte om det är sant för det är ju bara en känsla jag har. Vi går in te på samma skola så jag kan ju inte hålla koll på henne fast man in te ska göra det men jag vet inte hur lr vad jag ska göra ska jag dumpa henne lr hur ska jag ta reda på om hon är trogen lr otrogen???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej  enligt mej känns det som min tjej är otrogen och  att hion leker med mej :(  Vet inte om det är sant för det är ju bara en känsla jag har. Vi går in te på samma skola så jag kan ju inte hålla koll på henne fast man in te ska göra det  men jag vet inte hur lr vad jag ska göra  ska jag dumpa henne lr  hur ska jag ta reda på om hon  är trogen lr otrogen???

 

So what ?

Du är 13 år, att hon skulle vara otrogen, är väll inte farligt, du dör väll inte ?

Om hon är det.. så är det ju moget att vara det när man 13 år..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej  enligt mej känns det som min tjej är otrogen och  att hion leker med mej :(  Vet inte om det är sant för det är ju bara en känsla jag har. Vi går in te på samma skola så jag kan ju inte hålla koll på henne fast man in te ska göra det  men jag vet inte hur lr vad jag ska göra  ska jag dumpa henne lr  hur ska jag ta reda på om hon  är trogen lr otrogen???

 

Men det kanske ändå inte är så kul om ens tjej är med nån annan. Tänk om man älskar henne skitmycket, och så håller hon på med andra killar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat om man är 13 är man inte förälskad.

Man kan inte älska en tjej på samma sätt även om man gillar någon.

Är hon "otrogen" så spelar det knappast någon roll, för jag tror inte du hade varit ihop med henne om 5 år ändå.

Livet kommer och går, framtiden kommer vara helt annorlunda.

En annan tjej, problemet är glömt.

Men gillar du henne så får du ta reda på att hon känner samma tillbaka. :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha .. en 13:åring som är otrogen? :lol: va gör tror du hon har gjort du? pussat en annan kille på kinden ? :lol:

 

nääh, men om du känner att du verkligen gillar henne så får du väl prata med henne om det. Det är viktigt att man pratar och kommunicerar med varandra, det är nästan alltid det som är felet i ett förhållande. (har sett på sex inspektörerna) ;) :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...