Ja
Är Du Ihop Me Någon?
Nepp :)
Typ inga i min klass som är det..
Inga? Tror att du borde kolla lite närmare på det, tvivlar på att ingen i en hel klass är ihop med någon.
Jag är inte ihop med någon, hade en tjej på G för lite mer än ett år sen som smågillade mig lite men jag var för blyg så hon tröttnade. Kanske blir nån tjej det här årtioendet, men jag har ingen brådska med det alls.
Just nu, nej.
Ska nog ragga på PA istället som alla andra, min senase tjej var fan insane. Fast nu är an singel :P och blir lite smått avis på sina vänner,
Är ihop med en kille som är äldre än mig.
Ja,
↗ till inläggetDenna bump var ju onödig -.-Japp :D har en ass snygg söt och vackr tjej :D :cool: ;:
↗ till inlägget↗ till inläggetDenna bump var ju onödig -.-Japp :D har en ass snygg söt och vackr tjej :D :cool: ;:
Anmäl hans inlägg då, om hans inlägg nu var onödigare än ditt.
OnT: Nej, Ingen GF, än iaf. Ingenting på gång heller.
Nej jag har ingen flickvän, alla tjejer i min omgivning är fjortisar och har iq som ett rödmålat staket. Närmaste en flickvän jag har är fröken höger.
↗ till inläggetAvis på dina vänner? Så länge dom inte knullar andersen så fattar jag inte vad du är avis på..Ska nog ragga på PA istället som alla andra, min senase tjej var fan insane. Fast nu är an singel :P och blir lite smått avis på sina vänner,
"Alla andra" raggar inte på PA, dom tar sin tid att gå utanför huset, i ditt fall, kupolen.
Det finns faktiskt något som kallas att vara social, gå och träffa någon i din skola etc..
Nej, jag är inte ihop med någon. :)
jag har varit ihop men inte nu längre
↗ till inläggetFrågan är inte "varit", utan "är".jag har varit ihop men inte nu längre
↗ till inläggetFrågan är inte "varit", utan "är".
Ingen gillar en besserwisser.
Näe ;<
Jag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz).
↗ till inläggetJag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz).
Måste bara tillägga. FAILZ!!!!
Men ja. Är tsm med någon.
Blev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity.
Det blir så jävla tjötigt i bland asså