det är heltknäppt med mistery gift. jag har misery gift , men när jag och min polare går in på det så händer inget! Vi har adaptern i och det men om vi klickar på wonder news sen på frineds så hittar den ingen av oss??
snälla hjälp oss :(
det är heltknäppt med mistery gift. jag har misery gift , men när jag och min polare går in på det så händer inget! Vi har adaptern i och det men om vi klickar på wonder news sen på frineds så hittar den ingen av oss??
↗ till inläggetjag har samma problem .finns inget att göra.kanske bara e något nån har hittat på.det är heltknäppt med mistery gift. jag har misery gift , men när jag och min polare går in på det så händer inget! Vi har adaptern i och det men om vi klickar på wonder news sen på frineds så hittar den ingen av oss??
okej kan nån hjälpa oss plzz
Man måste ha en ticket annars går det inte.
↗ till inläggetdå e det ju inget bra.Man måste ha en ticket annars går det inte.
vad är en ticket?
En ticket är en biljett som man åker båt med visste du inte de :huh:
Mystery Gift funkar bara när du skickar in ditt spel till CN. Det är inte samma sak som på de förra spelen.
↗ till inläggetJo såklart men jag trodde det var nån spicel ticket. Som det är nåt man kan köpa ir nåt.En ticket är en biljett som man åker båt med visste du inte de :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in