💬
Logga in
Fuska.se

Forest Temple Zelda Ocarina Of Time!hjälp!

17 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej!

Jag MÅSTE ha hjälp med The Legend Of Zelda Ocarina Of Time!

Jag är i Forest Temple och har dödat spökerna Joélle och Amy tror jag

dom heter.. Jag fattar absolut ingenting vad jag ska göra sen!

Spökernas "fackelfärg" är vanlig eldfärgad och blå.

SNÄLLA HJÄLP MEJ!

tack på förhand! :unsure:

www.zelda.com

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

:( Jag hittar inget där!Kan inte du istället fröklara hur man ska göra? :medieval:

Få se här, den gröna finns nånstans på andra sidan minibossrummet, bara gå så långt du går så kommer du att hitta den, och den sista är i hallen där man kommer in när man har dödat alla andra.

Jag har inte spelat OoT på väldigt länge...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Få se här, den gröna finns nånstans på andra sidan minibossrummet, bara gå så långt du går så kommer du att hitta den, och den sista är i hallen där man kommer in när man har dödat alla andra.

Jag har inte spelat OoT på väldigt länge...

Vart då???Vart finns den här hallen???? vilken miniboss?

Minibossen är de tre skeletten, när man har besegrat de får man pilbågen. Hallen, där man kommer in (där lyktorna finns)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Jag har fått pilbågen,men vad ska jag göra när jag står i den stora hallen?Vilket rum ska jag gå in till? :medieval:

Ööh, vääääldigt länge sedan jag klarade OoT. Men jag tror att du ska till den "skruvade" korridoren som finns nånstans. Skjut sedan en pil i ögat som är där utanför, sedan kan du gå vidare. Tror att dte var så

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Ööh, vääääldigt länge sedan jag klarade OoT. Men jag tror att du ska till den "skruvade" korridoren som finns nånstans. Skjut sedan en pil i ögat som är där utanför, sedan kan du gå vidare. Tror att dte var så

ska kolla om de va så
4 Mar 2007
Nivå 1 · Novis

Skjut på ögat till korridoren så den blir snurrig igen

gå in på zelda.com och klicka på ocarina of time, visit offichial webbsite och klicka på namnen, och sen dungeons. ps. engelska

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Skjut på ögat till korridoren så den blir snurrig igen

vart finns ögat? :medieval:
Nivå 6 · Fuskare

Precis ovanför dörren till korridoren.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

Ok,tack!

Men jag har fått bossnyckeln och 1 liten nyckel men jag fattar inte vad jag ska göra sen!Snälla hjälp! :medieval:

Kolla på kartan efter rum du inte har varit i. Nånstans finns det en låst dörr som du har nyckeln till. Det blir förstås enklare om du har Duengon Map, leta upp rum du inte har varit i.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16

men jag har gjort de!Vet du inte vilket rum man ska gå till? :medieval:

8 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

Det var evigheter sedan jag spelade Ocarina of Time men jag tror att ögat det sitter ovanför dörren där du kommer in i rummet på andra sidan.

31 Jul 2007
Nivå 6 · Fuskare

men gå bara in på fusk & recensioner och tryck på Ocarina of time så kommer du till fusken... där är det ett fusk som det står guide på och Mezox har gjort den... det är en guide hur man klarar hela spelet ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in