Kuzune Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Precis ovanför dörren till korridoren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ok,tack! Men jag har fått bossnyckeln och 1 liten nyckel men jag fattar inte vad jag ska göra sen!Snälla hjälp! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Kolla på kartan efter rum du inte har varit i. Nånstans finns det en låst dörr som du har nyckeln till. Det blir förstås enklare om du har Duengon Map, leta upp rum du inte har varit i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 men jag har gjort de!Vet du inte vilket rum man ska gå till? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Det var evigheter sedan jag spelade Ocarina of Time men jag tror att ögat det sitter ovanför dörren där du kommer in i rummet på andra sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 men gå bara in på fusk & recensioner och tryck på Ocarina of time så kommer du till fusken... där är det ett fusk som det står guide på och Mezox har gjort den... det är en guide hur man klarar hela spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg