vi skulle komma ihåg 4 olika namn, 4 olika färger på 4 olika "barn" och 4 olika kläder på 4 "olika barn"
gissa om det var svårt!!! jag är bara 9 år =D och jag kan alla utantill
vi skulle komma ihåg 4 olika namn, 4 olika färger på 4 olika "barn" och 4 olika kläder på 4 "olika barn"
gissa om det var svårt!!! jag är bara 9 år =D och jag kan alla utantill
E du bara nio? vi får typ 35 glosor. smågäsp...
säkert smågäsp!!! :wacko: :blink: ja jag är 9!!E du bara nio? vi får typ 35 glosor. smågäsp...
Vi har glosor till i morn men jag har ente en jäkla aning om vilka så det lär gå åt h*lvete i morn.
jag bryr mig inte om engelskan. vår lärare är så j***a trög
vilken klass går du i kassler
7L! i ÖRKenedskolan
vår lärare är också asströg
Min lärare snackar bara engelska. OK, lite svenska ibland.
I åttan fick man typ tjugo-tretti glosor varje vecka, men nu när vi har ny lärare får vi tio i veckan. Innan fick vi fem i veckan, men det höjdes till tio. :P
Vi har inga glosor :P
Vi har tills på fredag både engelska och tyska...vänta tyskan var tills imorn! :blink: F*n jag har glömt att träna på dom...fast dom e ju lätta föressten!
på engelskan är jag altid bäst :D
Detta sa jag idag på engelskan. hehe jag gillar att vara lite nosig
Läraren: Is erik sick today?
Dom andra: Ja... öh yes!
Jag: No he's got a new Pc game, that's why he isn't here...
Har int ni sportlov?? :huh:Vi har tills på fredag både engelska och tyska...vänta tyskan var tills imorn! :blink: F*n jag har glömt att träna på dom...fast dom e ju lätta föressten!
engelska e så lätt så jag kan lägga tid på andra ämnen, på vårt förra prov tex hade en kille i min klass använt mina engelska böcker så jag kunde inte träna hemma, jag fick 109 av 112: MVG! ingen träning alls
Jag fick MVG i Fysiken idag för min 21 sidor långa uppsats om tvspel.
Nä varför skulle vi ha det? :huh:(Putte @ 25/02-2004 17:32:00)Vi har tills på fredag både engelska och tyska...vänta tyskan var tills imorn! :blink: F*n jag har glömt att träna på dom...fast dom e ju lätta föressten!
Har int ni sportlov?? :huh:
Det finns dom som har det nu denna veckan ju högre upp i sverige man bor desto senare. jag hade vecka 8.
jag hade också vecka 8
jag också
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in