Gäst OneDream Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Jag ska igentligen ha 162 fm men där man kan köpa fm och ge bort har jag bara 3 fm :S . Senaste inlägg visar segt, Altså att när det är en som skrivit visar den ej det. Min GästBok visar ej när jag fått ett nytt medelande. Jag kan ej spela Online-Spel. Jag kan ej göra om min presentation. Alla andra sidor jag är inne på funkar fint! Men inte denna. Har ni andra också nått problem med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 nej, jag har inte något sånt. Du kanske ska fråga admin var det är förnågot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Min GästBok visar ej när jag fått ett nytt medelande. det händer för mig också(ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Kanske är Java som krånglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Ta bort alla cookies och temoporära filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Här visar det inte om det finns ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Här visar det inte om det finns ett PM. Beror troligen på att din dator blockerar cookies... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Här visar det inte om det finns ett PM. Hur gör man så att den inte blockarar cookies..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Vad för webbläsare har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 (redigerat) Vänta vänta vänta det syntes nu (=. Fast det har inte gjort det innan. :huh: Redigerat 18 Mars 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) gå in i verktyg -> internetalternativ Klicka på sekretess Dra ner "slidern" ner till botten så det står "Acceptera alla cookies" längst upp till höger om "slidern". Klicka på Verkställ Klicka på OK Redigerat 24 Mars 2007 av sebastiannielse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.