Fråga gärna mig om något om Halo 3. jag kan inte svar på när det kommer ut men annars ska jag kunna det mesta av det!
Halo 3.
Hur många banor kommer det att vara på "single player mode"?
Jag har försökt tagit reda på det men minst skulle det vara 15. jag tycker det borde vara bra mycket mer! eftersom han ska lyckas emd att av aktiver alla 7 ringarna. fast nu är 6 kvar.
vet du om det kommer ut till X-box??? inte 360 alltså
anars kommer det ut till PC???
Tyvär så kommer inte Halo3 till Vanliga X-box men det kommer till PC. men det tar nog kanske mer än ett år efter att det kommit till 360.
Om det inte kommer till vanliga Xbox, vad är i så fall meningen att skriva det i Xbox tråden???
får att vissa kanske inte kolla rxbox360 forumet. jag orka inte det här. den här tråden är inget mot för den andrra
den här tråden är nästan lika meningslös som det här inlägget
↗ till inläggetden här tråden är nästan lika meningslös som det här inlägget
Håller med<! Haha :P
Hur slutar spelet?
här har ni om ni vill lläsa om typ allt om halo serien, bland annat halo3...
JIPPI!!!! DET KOMMER TILL XBOX 360! JAG HAR INGEN XBOX MEN EN XBOX 360 HAR JAG! JIPPI!!!! :lol: :lol: :cool: :cool: :rolleyes:
↗ till inläggetär du ***???Fråga gärna mig om något om Halo 3. jag kan inte svar på när det kommer ut men annars ska jag kunna det mesta av det!
↗ till inläggetvarför tror du det?Fråga gärna mig om något om Halo 3. jag kan inte svar på när det kommer ut men annars ska jag kunna det mesta av det!
:blink:
är du bög???
har du ett liv?
i annat fall tycker ja att du skaffar ett och växer upp