Kurt Ziza, Phantom och Ice Titan!
Men jag tycker oxå att Ursula e omöjlig, jag vet att det låter som om jag är en liten n00b men om man har glömt hur man klarar av den bossen är den omöjlig! :lol:
Kurt Ziza, Phantom och Ice Titan!
Men jag tycker oxå att Ursula e omöjlig, jag vet att det låter som om jag är en liten n00b men om man har glömt hur man klarar av den bossen är den omöjlig! :lol:
bara slå och hela hela tiden :lol:
cryo: i kh2 är han ****enkel, men i kh1 är han übersvår!! han är OMÖJLIG utan mp rage(med extrem skicklighet kan du besegra honom under level 60, ja fick ner honom till 1½ livremsa på min lv. 57 med 1 mp rage... ****svår)
Jag vet... men när hon har ca 1/4 livremsa kvar, blir hon odödlig typ. Då måste man casta spells på grytan och jag glömmer alltid vilka spells man ska casta.. annars ä hon lätt.. :lol:
Snackar ni om Seph? Han är väll inte så svår på kh1?
vi snackade om ursula kh1, och sephy e MYCKE svårare i kh1 än kh2, men han känns enkel när man kan hans attacker
Öh, har inte klarat ut hela KH2 så det får bli Demyx.
oja, i kh1 så måste man u slå på han hur mkt som helst innan de ens börjar ta :( Alla är lätta när man vet hur man ska ta dom. Hade stora problem med xaldin i kh2 men nu är han hur lätt som helst :P
Ursula tyckte jag var löjligt svår första gången.
kameloneten i tarzan banan..dog typ 5-7ggr
Aa den är störande me, specielt när man inte har cure heller. Men de är de första ställer jag drar till. Utan cure så är jag typ värdelös :P
du har ju dina potions
↗ till inläggetJojo, men dom har man inte på snabbkomandot :(du har ju dina potions
Varför lägger du inte dem i snabbkomandot då? Det har jag!
De går la bara till 2an <_<
besegrar man clayton innan kameljonten(glömt namne :P ) så räknas det som att bossen är avklarad(jag har gjort de)
Jag gör me de, bara segt att döda kamelonten
men de tidigare gångerna har jag alltid dödat kameljonten först xD
De är ju bara extremt onödigt :P
Draken i Hollow Bastion. Tror jag försökte med den 15 gånger, fast då var jag bara i level 40 eller så.
hmm svår fråga kanske malificent seprioth är ju inte så jätte svår
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in