↗ till inläggetva? ja kan ju trycka på triangel å x me ba en hand :oJag skulle vilja påstå att Xigbar var väldigt svår.
I ettan så var det nog Riku/Ansem.
Senså var Ansem i tvåan, när man strider mot honom med Riku hyffsat svår.. Inte så kul att behöva klia sig/nysa när man håller på att reflekterar alla 1000 laserstrålar.
Svårste Bossen I Alla Kh Spelen?
dem där bossarna i kh 1 e jevligt jobbiga ( dem som är i öknen i aggrabah och den som är vid klocktornet i peter pas värld
den lättaste är nog endå den sista bossen på ettan ....
haha :lol: word xD ansem.. f*n va lätt kille
Kurt ziza -_-
↗ till inläggethaha :lol: word xD ansem.. f*n va lätt kille
Helt rätt :)
Mm första gången var han svår faktiskt men efter att ha mött honom några gånger så blev han lättare. Den sista formen i slutet är svårare däremot.
ja e på destiny island just nu o har dött 2 ggr o vet inte vad ja ska göra med ansem.. men d andra bossarna va ganska lätta d va bara riku som döda mej ..... typ 5 ggr :P hehe
ursulas första form hade jag skitsvårt med <_< men svåraste av de bossarna i storyline var nog när man mötte riku själv i hollow bastion
Bossarna jag har haft problem med var Malifecent när hon är Drake och Ungarna på Destiny Island har bara klara tjejen en gång :lol: och så Clayton förstås men Kamelonten hatar honom så mycket men den lättaste är i all fall rock titan han är så lätt att man skäms för att klara han
Har inte varvat 1án men i 2án tycker jag att Demýx eller Xigbar eller vad han heter i TLTNW
↗ till inläggetHar inte varvat 1án men i 2án tycker jag att Demýx eller Xigbar eller vad han heter i TLTNW
a xigbar e så jobbig har fortfarande inte kommit på ett bra försvar .. kommer alltid undan nästan helt död.. XP
o xaladin när han rider på "draken" hur jobbig som helst, tar alltid skada.. :P
annars e xemnas jobbig.. snubben vägrar dö.. XP hur många gånger måste man spöa han egentligen.. :P
Jag har problem med tarsan bossen i ettan, har inte ens kommit vidare. xD
Tvåan är jag längre på, har inte mött någon svår boss ännu.
↗ till inläggetVarför spela tvåan om du inte klarat ettan :( Men bossen med Tarzan fastnade jag också påJag har problem med tarsan bossen i ettan, har inte ens kommit vidare. xD
Jag tycker Malificent var jätte lätt ^^
Jag har inte 2an än men jag vill gärna ha det :)
Jag vet inte vilken jag tyckte var svårast...kanske Ursula?
Demyx tycker jag.
Jag tycker Clayton och Ursula och När man möter sin egen skugga i neverland är svåraste bossarna Jafar är grymt lätt hadei nga problem med honom alls :P
↗ till inläggetJag har redan klarat clayton Han va skit lätt bara rulla runt med gubben och ha mycket potions så klarar du hanJag har problem med tarsan bossen i ettan, har inte ens kommit vidare. xD