💬
Logga in
Fuska.se

Vem Är Eran Jobbigaste Lärare?

35 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Våran syslödjslärare är hur jobbig som helst! Hon blir arg om man inte lyssnar jättenoga under en genomgång. Dessutom får man ingen hjälp. Hon går när lektionen börjar! Har ni någon sådan lärare?

Aa min hemska Mentor! Vi kallar henne taggen.om man viskar om en skoluppgift får hon megadamp! :evil:

22 Mar 2007
Nivå 7 · Fuskare

Det är våran träslöjds lärare, för han hjälper bara några.

Vår slöjd lärare.På Lektionerna är han jobbig eftersom man inte lär sej någåt.Han Bara sitter och pratar om någånting.Vi gör inga uppgifter,får inte prata och inte sträcka upp handen.Det är bara han som får prata <_<

Nivå 1 · Novis

min svenska lärare.vi får inte ens äta lunch :evil:

Nivå 5 · Fuskare

min svenska lärare som hetter Britta

alla måste stana efter lektionerna och läsa i 5 min

och på fredagar har jag henne på sista lektionen då måste alla stanna 20 min för att skriva om sin vecka :bah: :bah:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det var väldigt länge sen jag hade syslöjd men jag tycker att alla syslöjdslärare vi har haft är jobbiga. :bah:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vår bildlärare är värsta diskrimineraren. Det finns en kille som sitter mitt emot mig och som alltid skriker och svär men han blir aldrig tillsagd. Han kan sitta och mucka gräl med en, när man sedan säger något tillbaka får man värsta utskällningen. Hon skyller på en och säger "Jobba nu istället för att sitta och snacka bort lektionen". Men till killen som skriker säger hon inte någonting, även om han sitter och småflinar åt en efteråt.

Senast ändrad:

23 Mar 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Meris såklart.

Alla i klassen hatar henne.

Hon kallade en tjej i min klass för

osmart, och att hennes mamma hade misslyckats med henne.

Sn tog tjejen dit sin mamma, och då fjäskade Meris nåt

jävligt för henne. En riktig bitch.

har väl direkt inga dåliga lärare, men en del är ju lite weirdos iaf (; min matte/fysik lärare kör alltid sådana torra skämt som t.ex. detta ska vara klart som destilerat vattem och om man sitter fast på ett tal så sitter du fast? men då får vi väl dra loss dig då. han gillar också ordet fiffigt väldigt mycket och på fredagskvällarna sitter han å löser svåra mattetal (; aja han e cool ändå.

Nivå 1 · Novis

Min syslöjds lärare är sur jämt och hon har en väldigt lång NÄSA!

Hon är typ 1.41 cm. Bara man gör ett litet fel kommer hon och får super damp! :evil:

Nivå 0 · Nykomling

finns väl inga bra lärare alla är lika dåliga

24 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

Min Svenskalärare, hon är galen.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

min engelskalärare

25 Mar 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

ingerid lärare i matte o NO ok våran nya spanska lärare

27 Mar 2007
Nivå 5 · Fuskare

Vi hade en Svenskavikarie som inte kunde svenska typ

Det var en som inte var från våran klass som var med på lektionen och satt å prata och läraren bara: du få prick!!Vad heta du?[Johan]Det inte finns Johan i den klass.

Och två tjejer som satt och arbetade tyst kom han fram tog den enes bänk, satte den i hörnet av klassrummet och sa att hon skulle arbeta där

Och skrev upp anmärkningar på personer som inte gjorde nåt(inte, inte gjorde något arbete utan inte gjorde nåt dumt)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Låter som Meris det där, Chip.

Hon är nämligen också svenskalärare

fast hon knappt kan snacka senska.

28 Mar 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

dom flesta lärare e ju dum i huvet :angry:

2 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

det e vår träslöjdslärare han e tjurig hela tiden och ett fetto!

och våran syslöjdslärare hjälper oss aldrig och hon är också tjurig hela tiden

4 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

dom flesta lärare e ju dum i huvet :angry:

Du har rätt! Men våra svenska och NO lärare är helt ok så jag tror att man har någon bra lärare iallafall ( annars får man väl klaga på skolledningen <_< )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in