💬
Logga in
Fuska.se

Bf 2142 Eller Bf 1942

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

Jag gillar inte rickitgkt framtiden med men jag har bf2 och har köpt 2 bf1942 som gott sönder å jag har bfvietnam.

Så det är bara 2142 kvar,fast jag tror det kan va kul för jag har en kompis som är rätt beroende av det spelet så han kan ju lära mig rätt mycket.

Tror ni att bf2142 funkar på min dator om jag har bf2 på sämsta grafiken och det är bra.

För jag hitta 2142 på http://www.pccity.se/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID=

det ä as billit där!

25 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

Du undrar om det ska funka på din dator. Jag kommer inte ihåg vilket av spelen som verkade kräva mest, BF2 eller BF2142. Men det borde gå, om det inte laggar på din dator när du kör BF2 på lägsta grafiken.

Jag hade F2142 för ett tag sedan och tröttnade också på det. Det har inte lika många banor som BF2 och spelkänslan var på något vis sämre.

Så jag tycker att du ska köpa BF1942 igen, men ladda hem modden "Forgotten Hope". Spelkänslan ökas extremt mycket. Desutom är det många som håller sig till den modden på internet...

Om du inte redan vet vad den gör så har jag några exempel:

# Det finns bakgrundsljud(bomber långt bort i fjärran)

# Snyggare omgivning

# Nya fordon

# Nya vapen

# Många fler banor

# En spelare som blir mer nöjd :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

okej men jag ska nog köpa bf2142 och sen köpa bf1942 lite senare...

Senast ändrad:

26 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

okej

Nivå 0 · Nykomling

har bara bf1942 men jag tycker att det inte är så kul så ja skulle tro att bf2142är mycket roligare.

Nivå 0 · Nykomling

Nej, BF2142 är skittråkigt. Sämsta spelet jag spelat.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in